Terveisiä Kreikasta.

Thessaloniki, tammikuu 2022.

Kyllä täällä paikallisia nauratti, kun kerroin suomalaisista petopelkureista ja märisijöistä. Otettiin vähän retsinaa ja ouzoa ja hirnuttiin noille. Oli kyllä hauskaa. Ja loistokkaat herkkuruuat mulle vielä tarjosivat.

Oli kreikkalaiset tosiaan ihmeissään. Suomipojista niin moni on sutta pelkäävä juoppo mammanpoika, paukkupyssyllä ympäristölle ja lähimmäisilleen vaarallinen "lapsi".

Mutta narua meillä piisasi. Kaikkihan tietävät, kuinka hyviä juttuja minulla oli kerrottavana kreikkalaisille suomalaisista märylaukuista. Oikeista rapamahoista.

12

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis suomalaisista Märynummella asuvista metsästyksen vastustajista? Ne kyllä ovatkin ihmeellisiä lapsia.

• Anonyymi

Mitein rapamanaha jos liityy tänä aihe? Mätsäntäjä söys rapanamhana. Hererkkua rapana syö nam kaikki saalis.

• https://www.is.fi/uutiset/art-2000008565124.html

He he heh heh..........märy vaan raikaa Suomessa. Hysteerikot paskovat vaippoihinsa ja itkeä tuhnuttavat. Pelottaa.....pelottaa niin hirveästi. Äiti auta! Mulla pelottaa. En uskalla postilaatikolla käydä kun siellä kaameat sudet kyttäävät. Vielä pitäisi lapsikin laittaa koulutaipaleelle. Susia on joka puolella ja se niin pelottaa minua......he he he he heh....näitä finski pallinaamoja hi hi

• Anonyymi

finniposkia, he he....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

finniposkia, he he....

pallonaamoja....hi hi

• Anonyymi kirjoitti:

pallonaamoja....hi hi

Tässähän seuraavaksi tulee jälleen matka Italiaan, Bologne. Heh heh.....kyllä jo naurattaa etukäteen ku näytän italiaanoille tämänkin jutun. Tuklehtuvat varmaan parman kinkkuun naruröhinnöissään. Noh, limoncellolla huuhdellaan ja naureskellaan juoppopelkureille. On tämä niin namia tämä elämä ku on hauskaa. Naureskella tyhmyydelle.

• Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

Tässähän seuraavaksi tulee jälleen matka Italiaan, Bologne. Heh heh.....kyllä jo naurattaa etukäteen ku näytän italiaanoille tämänkin jutun. Tuklehtuvat varmaan parman kinkkuun naruröhinnöissään. Noh, limoncellolla huuhdellaan ja naureskellaan juoppopelkureille. On tämä niin namia tämä elämä ku on hauskaa. Naureskella tyhmyydelle.

Muistat vaan katsella peiliin kun naurat tyhmyydelle. Menee siten oikeaan osoitteeseen.

• Anonyymi

Ai että! Tuohan on hyvä uutinen, että saadaan susilauma nurin!
        Sen kunniaksi pitää ottaa kaatoryyppy ja kuvitella, miten susieinari itkee ja parkuu elämän kovuutta! Se näky voittaa parhaankin elokuvan.

• Anonyymi

Aikamoinen ilmastontuhoaja tuo avaaja.

• Anonyymi

Onhan se mukava lentokoneessa itkeä luonnon puolesta shamppanjalasi kourassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan se mukava lentokoneessa itkeä luonnon puolesta shamppanjalasi kourassa.

Minä sentäån kulen hiihtämällä metsässä. Entäpä metsästäjä läsöperseet? Mönkijän ja lumikelkan kyydissä kossupullo apinahuulillaan.

• Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

Minä sentäån kulen hiihtämällä metsässä. Entäpä metsästäjä läsöperseet? Mönkijän ja lumikelkan kyydissä kossupullo apinahuulillaan.

Ai siellä Kreikassa ja Italiassa vai???
        Siellähän sitä latuja piisaa.
        Mutta juopotella osaat, kuten kertomuksistasi ilmenee.
        Ehkä se onkin pehmentänyt pääsi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40