Aluevaaleissa tuli jännä tulos

Anonyymi

Ollaan me vaan aika hyviä äänestämään. Miten meni noin niin kuin omasta mielestäsi?

5

187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KUTTI KUTTI! AHAA!

• Anonyymi

Mun matikalla näin ei vaan voi käydä. Olen varma, että jos vastaavat vaalit käytäisiin 10 kertaa, niin 9 kertaa menis hyvin. No, nyt oli se yksi kerta.

• Anonyymi

Ei tuo vielä mitään. Katsoin listaa, että koska joku akaalainen olisi tullut varalla -olijoista vastaan, niin ei vaan tule. Ensimmäinen vastaan tullut akaalainen oli Mervi Pulkkinen, mutta hänen edellään varalla oli 62 ehdokasta!!! Hänen omassa puolueessan varalla hänen edellään on VIISI ehdokasta. Eli ei ollut lähelläkään.

Olin jokseenkin varma, että hölmö äänestäminen olisi aiheuttanut sen, että meiltä olisi 2-3 ehdokasta jäänyt niukasti rannalle, mutta eipä ollut. Eipä enää harmita. Ihmetyttää vaan.

• Anonyymi

Näinhän nuo sen olivat aatelleet. Kolmen kopla, joka on Klaus Schwabin kouluttamia nuoria johtajia vei yli 60% äänistä. Suomalaisille jäi vajaa 40%. Jos joku luulee, että pidot tästä paranee, niin katsokoon noita muita maita, joissa on saman tahon kouluttamia pomoja vallassa. Ei naurata, ei!

• Anonyymi

Piti oikein Googlettaa, mikä mies tämä Klaus Schwab on. En yhtään ihmettele enää, miksi Suomella menee niin kuin menee. Kaikki tähtää Great Resettiin, johon meidänkin johtajia on salaa koulutettu. Ainakin Saarikko ja Marin näyttäisivät kuuluvan Schwabin opetuslapsiin. Petturuutta, sanon minä!

Lopulta meille käy EU:ssa ihan samalla tavalla kuin Kylmäkoskelle liittyessään Akaaseen. Yksinkertaisesti Suomi vain lakkaa olemasta ja meistä on tehty Saksalaisten luontoreservaatti, jossa asuu köyhä kansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3775
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2656
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58