SSAB kova osinko tulossa

Anonyymi

44-50 senttiä. Eli liki 10% tuotto tulossa.

T. vinkkivinkki

11

1134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meinasin kirjotella samast, mut joku ehti ensin. Joo, todella kova jos haluaa varmistaa tämän vuoden hyvät tuotot!

• Anonyymi

Niin, aika kova osinko se on. Lappu on halpaa vielä 6€:llakin. Siltikin olisi kova osinko muihin nähden. Jengi on valmis maksamaan niistäkin, jotka ei tuota mitään osinkoa kuin toiveunissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, aika kova osinko se on. Lappu on halpaa vielä 6€:llakin. Siltikin olisi kova osinko muihin nähden. Jengi on valmis maksamaan niistäkin, jotka ei tuota mitään osinkoa kuin toiveunissa.

Jatkan vielä... Eli jos on 6€ lapun hinta ja 44senttiä osinko, se olisi 7,33% tuotto ja 50 sentillä 8,33%. Minun mielestä toi on laskettu väärin koko osakkeen tavoitehinta. Se pitäisi olla kaikilla mittareilla 6€ vähintään ja sen päälle.

T. vinkkivinkki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan vielä... Eli jos on 6€ lapun hinta ja 44senttiä osinko, se olisi 7,33% tuotto ja 50 sentillä 8,33%. Minun mielestä toi on laskettu väärin koko osakkeen tavoitehinta. Se pitäisi olla kaikilla mittareilla 6€ vähintään ja sen päälle.

T. vinkkivinkki

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ssab-aloittaa-yli-neljan-miljardin-euron-investoinnit-tehtailleen-suomessa-ja-ruotsissa-raahen-tehdas-muutetaan-hiilidioksidivapaaksi/8343224#gs.nd3zbx

Osinkoa ja isot investoinnit päälle, voi olla kova nousu maanantaina. Huhhuh..

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vieläkö kannattaa ostaa lisää vaikka B osakekkin on noussut jo yli 5 euroon?

• Anonyymi

mitä tuollaisella 3-4-5 e paperilla tekee ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä tuollaisella 3-4-5 e paperilla tekee ?

Ostin eilen lisää 20 000 eurolla. Omistan nyt Ssab:n osakkeita noin 30 000 euron edestä. Ainakin maksavat todella hyvää osinkoa eli 0,52 euroa osakkeelta osakkeen halpaan hintaan nähden. Mistä sitä myöskään tietää kuinka korkeaksi tuon osakkeen arvo vielä nousee, kenties 10 euroon?

• Anonyymi

50 sentin osinko tietää nykyisellä 6,11 hinnalla 8,18% osinkoa mikä on todella hyvä.... lapun arvo on 6,25-6,30 ihan ok.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Se loppuu vouhotus kun venäjä panee hanat kiinni. Jos suomi on natossa. Se tulee ennen juhannusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7422
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2366
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43