En uskalla mennä nukkuman.

Anonyymi

Minä vedän piriä ja valvon monta vikkoa putken koska en uskalla mennä nukkuman kun pelkän että en herä seuravana aaamuna vaan olen kuollut pois kun kukan ei ole luvannut meille tuulevaisutta mistä apua mikä tahansa apu kelpppa kunhan ei tarvitse nukkua tai mennä nukkuman :(

5

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä tarvitset jotain apua noihin ajatuksiin, tunteisiin. Terapiaa, sielunhoitoa?

En osaa auttaa, mutta minulla oli aikoinaan samanlainen tilanne.

Alakerran pyromaani sytytteli yöllä tulipaloja rappuun ja kotiinsa. Monta vuotta oli tulipaloja kaikkialla. En uskaltanut nukkua. Pelkäsin, että kuolen jos käyn nukkumaan.

Valvoin tosi pitkiä aikoja. Kunnes olin niin väsynyt, että sammuin. Nukuin päivisin.

Tosi monta vuotta kesti uniongelmat. Ehkä ajan myötä pääsin eroon niistä.

Onko sulla joku tietty syy tai asia, minkä vuoksi pelkäät kuolevasi?

• Anonyymi

Aikamoinen pitkäkestoinen tilanne ja kokemus tuo pyromaanin uhka, jos totta.

• Anonyymi

Koska et ilmaisut paika kuntaasi menen terveyskesus pyydä lähete päihdeklinkalle, Tai soita itsemurhien ehkäisykeskus valtakunnalinen numero/ 24h.. Tulevat kotisi ja vievät sinut suoran päihdeklinikalle jossa jäät sisään.Eikä sinua pallotella kodin ja terveysaseman väliä.Asel oli osasit kirjoitaa aihe tänne.Osaat myös etsiä se numero netti. Ydin hae heti apua.

• Anonyymi

Ap ei ole peloissaan pirin käytöstään ja valvomisesta, silti nukkumaan meno pelottaa.

Aika omituisen tuntuinen ajatus, koska suuremmalla todennäköisyydellä valvominen ja huumeet yhdessä aiheuttavat ennenaikaisen kuoleman, kuin että nukkuminen saisi kuoleman aikaiseksi.

Joku päihdekatkaisu olisi ehkä hyväkin ratkaisu, tai jopa psykiatrinen apu.
      Toivottavasti aloittajalle jokin keino löytyy, sillä eihän tuollaista menoa kukaan kovin kauaa kestä.

• Anonyymi

Totta. Jospa tilanne on ohi nyt. Liika valvominen ei tee kenellekkään hyvää. Eikä päihteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe