Minkähänlainen perintökaari siellä lienee? Serkun sisarpuoli kait kuollut, ei testamenttia eikä perijöitä. Tuleeko kutsu perukirjoitukseen?
Perintö Kirgisiasta
4
102
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti. Minulle tuli perintö Ylä-Voltasta. Toimittivat laivateitse perinnön. Hämmästyttävää,miten hyvin kaikki meni.
- Anonyymi
Juu, siellä kuulemma homma pelaa. Tuliko ihan pääkaupunki Ouagadougousta?
- Anonyymi
Hyvä. Läheltä eli Afrikan Nigeriasta prinssi lähestyi minua sähköpostilla, ja kertoi että olen perimässä hänen siskoltaan 12 miljoonaa dollaria. Aluksi on pitänyt lähettää bitcoineina 2000 dollaria lentolippuihin, sillä testamentti pitää tuoda Suomeen henkilökohtaisesti.
Lähetinkö rahat? Totta kai lähetin.
Onko lento laskeutunut ja prinssi saapunut? Ei vielä, koska koronavirus on nyt pahana.
Sainko 12 miljoonaa dollaria? En vielä, koska asia on kesken; ehkä saan, ehkä en.
Pitääkö olla luottavainen? No totta mooses.
- Anonyymi
Sieltä, vainaja oli lähikylästä. Siellä on selkeä perintökaari. Mukana oli vainajan rahapussi koskemattomana. Miten rehellisiä ovat siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225074- 254238
- 272421
- 342214
- 371988
- 151888
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121501
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201219Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154