Kaistavahti pois?

Anonyymi

Hei! Kuinka Vitarasta (vm 2021) saa kaistavahdin pois tai edes sen äänet? Manuaalin ohjeen mukaan saa vain hetkeksi pois eli vahti pomppaa itsekseen pian takaisin päälle. Menee hermo tuohon jatkuvaan piipytykseen mikä vahdista lähtee.

14

4169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa kysyä merkkihuollosta.

• Anonyymi

Arvelin, että täällä joku Suzuki-kuski tietäisi? Tuo pimputus luulisi ärsyttävän muitakin 🙂 Manuaalissa on varmaan virheellinen käännös tms kun ei ne ohjeet auta

• Anonyymi

Mulla auttoi merkin vaihto.

• Anonyymi

Paraniko ohjauskin samalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paraniko ohjauskin samalla?

Kyllä maar parani ohjaus!

• Anonyymi

Köyhällä ei oo vara vaihtaa vaan pitää kysellä täältä apuja :) itse tutkat ja vahdit toimii sinällään kuten pitää mutta kun ne vain saisi huonoilla ajokeleillä pois päältä (edes äänet)

• Anonyymi

Onneksi ei ole kaistavahtia autossa eikä tule.

Muilla merkeillä ongelmia ja auto jarruttelee. Itseasiassa vaarallisempi liikenteessä ja tuo turhaa häirintää kuljettajalle ja muille.

Tuollainen pitäisi olla kielletty autoihin.

• Anonyymi

Jos ostat joskus uudemman auton, niin siinä on taatusti kaistavahti.
        Volvossa saa kaistavahdin pois pysyvästi valikoista kovin helposti ja niin olen tehnytkin.

• Anonyymi

Eikös se hiljene, kun käyttää vilkkkua kaistaa vaihtaessa?

• Anonyymi

Juu, mutta onko se hyvä jos ei ole aikomustakaan vaihtaa kaistaa tai kääntyä?
        Toisissa autoissa se kääntää rattia väkisin tai täristää pirusti.

• Anonyymi

En tiedä mutta liekkö jotku anturit mitkä "pimentämällä" teippi tai joku estämään niiden toimintaa? Vaikuttaako sitten johonkin muuhunkin jos onnistuu ne peittämään.
      Se tuo kaista vahtiminen on mone auton ikävä ominaisuus puhumattakaan teslan haamujarrutuksista.
      Oma mielipide on että monet lisäominaisuudet vain heikentää kuskin oppimista oikeaan ajamiseen eli itse vastaamaan ajostaan ns perstuntuymalla. On niistä tietysti apua aivan kelvottomille kuskeille jotka eivät opi autolla ajoa koskaan. En muuten tarkoita esim abs tms poistamista ja siirtymistä 1970 luvulle jonka autolla itse ensikilometrit tuli opittua ilman abseja ja ilman vahinkojakin kyllä. Nykyinen testiauto subaru brz palautti muuten mieliin miten saa ajaa oikeasti autoa se oli hyvä kokemus mutta ikävän kierros kone se eka 2.0 mutta silläkin kyllä ehti. Tykkään enemmän omasta 4x4 turbosta vaikk ataas on 80 luvun turbovive läsnä mutta senkin kanssa oppii ajamaan tarvittaessa ripeästi.
      Menipä jutut kauaksi aloittajan keskustelusta.

• Anonyymi

Kaikki elektroniikka ja tietokone anturiviritykset ovat autoissa täysin turhaa.
      Siksi ajankin vanhalla autolla. Ei ole päivitys sovellus formaatti ongelmia.
      Aina pelittää ja pääsee perille.

• Anonyymi

Onko sinulla palkattu vahti etupenkillä vahtimassa ohjausta?

• Anonyymi

Helpoiten saa kaistavahdin piipityksen loppumaan kun ajelee omalla kaistallaan.
      Aloittajan osalta ilmeisenkin tarpeellinen lisävaruste

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5367
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      553
      1922
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1120
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe