Hei! Kuinka Vitarasta (vm 2021) saa kaistavahdin pois tai edes sen äänet? Manuaalin ohjeen mukaan saa vain hetkeksi pois eli vahti pomppaa itsekseen pian takaisin päälle. Menee hermo tuohon jatkuvaan piipytykseen mikä vahdista lähtee.
Kaistavahti pois?
14
4531
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa kysyä merkkihuollosta.
- Anonyymi
Arvelin, että täällä joku Suzuki-kuski tietäisi? Tuo pimputus luulisi ärsyttävän muitakin 🙂 Manuaalissa on varmaan virheellinen käännös tms kun ei ne ohjeet auta
- Anonyymi
Mulla auttoi merkin vaihto.
- Anonyymi
Paraniko ohjauskin samalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paraniko ohjauskin samalla?
Kyllä maar parani ohjaus!
- Anonyymi
Köyhällä ei oo vara vaihtaa vaan pitää kysellä täältä apuja :) itse tutkat ja vahdit toimii sinällään kuten pitää mutta kun ne vain saisi huonoilla ajokeleillä pois päältä (edes äänet)
- Anonyymi
Onneksi ei ole kaistavahtia autossa eikä tule.
Muilla merkeillä ongelmia ja auto jarruttelee. Itseasiassa vaarallisempi liikenteessä ja tuo turhaa häirintää kuljettajalle ja muille.
Tuollainen pitäisi olla kielletty autoihin.- Anonyymi
Jos ostat joskus uudemman auton, niin siinä on taatusti kaistavahti.
Volvossa saa kaistavahdin pois pysyvästi valikoista kovin helposti ja niin olen tehnytkin.
- Anonyymi
Eikös se hiljene, kun käyttää vilkkkua kaistaa vaihtaessa?
- Anonyymi
Juu, mutta onko se hyvä jos ei ole aikomustakaan vaihtaa kaistaa tai kääntyä?
Toisissa autoissa se kääntää rattia väkisin tai täristää pirusti.
- Anonyymi
En tiedä mutta liekkö jotku anturit mitkä "pimentämällä" teippi tai joku estämään niiden toimintaa? Vaikuttaako sitten johonkin muuhunkin jos onnistuu ne peittämään.
Se tuo kaista vahtiminen on mone auton ikävä ominaisuus puhumattakaan teslan haamujarrutuksista.
Oma mielipide on että monet lisäominaisuudet vain heikentää kuskin oppimista oikeaan ajamiseen eli itse vastaamaan ajostaan ns perstuntuymalla. On niistä tietysti apua aivan kelvottomille kuskeille jotka eivät opi autolla ajoa koskaan. En muuten tarkoita esim abs tms poistamista ja siirtymistä 1970 luvulle jonka autolla itse ensikilometrit tuli opittua ilman abseja ja ilman vahinkojakin kyllä. Nykyinen testiauto subaru brz palautti muuten mieliin miten saa ajaa oikeasti autoa se oli hyvä kokemus mutta ikävän kierros kone se eka 2.0 mutta silläkin kyllä ehti. Tykkään enemmän omasta 4x4 turbosta vaikk ataas on 80 luvun turbovive läsnä mutta senkin kanssa oppii ajamaan tarvittaessa ripeästi.
Menipä jutut kauaksi aloittajan keskustelusta. - Anonyymi
Kaikki elektroniikka ja tietokone anturiviritykset ovat autoissa täysin turhaa.
Siksi ajankin vanhalla autolla. Ei ole päivitys sovellus formaatti ongelmia.
Aina pelittää ja pääsee perille. - Anonyymi
Onko sinulla palkattu vahti etupenkillä vahtimassa ohjausta?
- Anonyymi
Helpoiten saa kaistavahdin piipityksen loppumaan kun ajelee omalla kaistallaan.
Aloittajan osalta ilmeisenkin tarpeellinen lisävaruste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441