Teinkö jotain väärää?

Anonyymi

Kerroin parhaalle ystävälleni että tunnen oloni kovin ulkopuoliseksi ja yksinäiseksi kun olemme hänen kavereidensa kanssa.
Kun menemme hänen kavereiden luokse yhtäkkiä minua ei ole olemassakaan. Hän lähtee aina heidän kanssaan eikä koskaan enää odota minua.

Hän syrjäytti kaikki minun tunteet ja sitten syytti minua siitä mitä hän itse teki. Mutta onko se minun syytäni jos hän itse tekee noin minulle.
Sitten hän sanoi minulle että jos en ole kaikkien hänen kavereidensa kaveri niin emme enää voi olla parhaita ystäviä. Hän sanoi myös että hän aikoo 100% varmasti aina olla hänen muidenkin kavereiden kanssa silloin kun on minun kanssani.

No hän sitten esti minut lopuksi kaikkialla.
Hän oli loppujen lopuksi ainoa ystäväni vai oliko hän edes aito sellainen.

Mitä tein väärin? Olisiko vain pitänyt pitää suuni kiinni?

4

131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parasta olisi kun juttelisit ystäväsi kanssa. Täältä et järkeviä vastauksia saa.

• Anonyymi

Jos on jo estänyt toisen joka paikassa, niin aika mahdotonta enää yrittää ottaa yhteyttä. Ehkä ne toiset ystävät osoittautuivat mielenkiintoisemmaksi ja tärkeämmäksi ja koki tuon estämänsä henkilön vaikeaksi, kun olisi pitänyt huomioida häntäkin yhtä paljon muiden ohessa ja se ei sopinut enää tuolle ystävälle. Ehkä tuo ystävä ei pitänyt estämäänsä ystävää bestiksenä, vaan niitä toisia. Ehkä olisi vaan parasta antaa tuollaisen ystävän mennä menojaan, jospa aloituksen kirjoittaja löytäisi jonkun mukavamman henkilön ystäväkseen, joka kohtelisi häntä tasavertaisesti toisten seurassa, ei jättäisi ulkopuoliseksi, ei kohtelisi ilmana muiden seurassa vaan kohtelisi ystävänä, itselleen tärkeänä henkilönä.

• Anonyymi

Omista tunteista ja tuntemuksista on hyvä mahdolisiman pien otaa asiasi kahden kesken kasvotusten esille ystäväsi kanssa. Ei mitän puhelin tai viestitelyn kautta.On nuorena hyvä opetella puhuman suoraan asioista hyvistä ja nistä huonoista mitä kokee esim.ystävän kanssa. Se mitaa sitä ystävyttä samalla.

• Anonyymi

Juuri noin. Keskustelu ja asian reippaasti ilmoittaminen saa toisen huomamaan että on tehnyt väärin sinua kohtaan.
        Ehdota aluksi että hän vetää sinutkin jutteluihin mukaan kysymällä mielipidettäsi.
        Ehdota että hän pyytäisi sinut mukaan kun lähtee kaverittensa kanssa. Sinä, tuntien ja tietäen minne menevät, voit aina kieltäytyä ja sanoa että voi voi , sorry, mutta on xxxxtekemistä, menkää te vain.
        Tuolloin kukaan ei menetä kasvojaan (tule loukatuksi) ja sopu säilyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7655
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4243
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3725
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2445
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51