Isäni oli täysiverinen psykopaatti. Häijy ja ilkeä ihminen meitä lapsia kohtaan. Kiusaamista ja henkistä väkivaltaa kesti kuolemaan asti. Kuoli pari vuotta sitten. Itse olin helpottunut, en surrut hetkeäkään. Veljestäni kuoriutui välittömästi isäni kaltainen. Häijyily alkoi jo vähän ennen kuolemaa omaisuuden varastamisella. Rikkonut välejäni muihin sukulaisiin manipuloinnilla ja valehtelemalla. Ennen isän kuolemaa oli "melkein normaali", tosin kateus melko hallitseva piirre hänellä, mutta peitti sitä ja oli vielä hallinnassa.
Mikä aiheutti muutoksen? Mistä johtuu moinen käytös. Pitääkö tuota uutta hullua nyt pelätä, kun yhdestä pääsi? Äitini alkoi myös tätä veljeäni peesaamaan, karseaksi muuttui kielenkäyttö ja käytös hänelläkin. Kostoako on, kun lähdin ajoissa pois tilanteesta ja laitoin psykoisälle hanttiin.
Psykopaattivanhemman kuolema
Anonyymi
3
105
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi olkoon. Minä odotan samaa. Ei ole vielä tapahtunut, on sitkeä ja pitkäaikäistä sukua. Onneksi ei tarvi tavata. - Veljen suhteen myös kävi samoin kuin sulla.
-kohtalotoveri- Anonyymi
PS. koetan ajatella että se heikkenee koko ajan ja on dementiaa myös. Että tavallaan jo kuollut.
- Anonyymi
Muistisairaus nimeltä Alzmer tauti. Muuttaa paljon ennen diaknoosia , vuosia jo aikaisemmin ihmisen persoonaa kun etenee ja pahenee. Joten muista isääsi selaisena kun oli kiva. Sairastunut ihminen muistisairauten ei tiedä omaa käytös ei puheet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174