Psykopaattivanhemman kuolema

Anonyymi

Isäni oli täysiverinen psykopaatti. Häijy ja ilkeä ihminen meitä lapsia kohtaan. Kiusaamista ja henkistä väkivaltaa kesti kuolemaan asti. Kuoli pari vuotta sitten. Itse olin helpottunut, en surrut hetkeäkään. Veljestäni kuoriutui välittömästi isäni kaltainen. Häijyily alkoi jo vähän ennen kuolemaa omaisuuden varastamisella. Rikkonut välejäni muihin sukulaisiin manipuloinnilla ja valehtelemalla. Ennen isän kuolemaa oli "melkein normaali", tosin kateus melko hallitseva piirre hänellä, mutta peitti sitä ja oli vielä hallinnassa.
Mikä aiheutti muutoksen? Mistä johtuu moinen käytös. Pitääkö tuota uutta hullua nyt pelätä, kun yhdestä pääsi? Äitini alkoi myös tätä veljeäni peesaamaan, karseaksi muuttui kielenkäyttö ja käytös hänelläkin. Kostoako on, kun lähdin ajoissa pois tilanteesta ja laitoin psykoisälle hanttiin.

3

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi olkoon. Minä odotan samaa. Ei ole vielä tapahtunut, on sitkeä ja pitkäaikäistä sukua. Onneksi ei tarvi tavata. - Veljen suhteen myös kävi samoin kuin sulla.
      -kohtalotoveri

• Anonyymi

PS. koetan ajatella että se heikkenee koko ajan ja on dementiaa myös. Että tavallaan jo kuollut.

• Anonyymi

Muistisairaus nimeltä Alzmer tauti. Muuttaa paljon ennen diaknoosia , vuosia jo aikaisemmin ihmisen persoonaa kun etenee ja pahenee. Joten muista isääsi selaisena kun oli kiva. Sairastunut ihminen muistisairauten ei tiedä omaa käytös ei puheet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4348
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe