Mutta valitettavasti en tiedä ystäväni sähköpostiosoitetta enkä muitakaan yhteystietoja. ;(
Katselin tuossa juuri laatikollista vanhoja valokuvia joissa me parhaan ystäväni kanssa olimme leikkimässä pihamaalla lapsena ja osallistumassa toistemme syntymäpäiville. Haluaisin niin kovasti lähettää pari sakannattua kuvaa kaverilleni, mutta en tiedä kuin kaupungin jossa hän asuu.
Harmi, sillä vanhat kuvat toivat jopa kyyneleen silmääni kun muistelin menneitä aikoja ja ajattelin että hänkin varmaan haluaisi nähdä niitä.
Ystävänpäivänä haluaisin lähettää kuvia vanhoista kavereista
2
91
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeilepa löytyiskö yhteystietoja Fonectalta, jos löytyy niin voithan sitten laittaa vaikka kirjeen ja siihen tulostetun kuvan mukaan.
- Anonyymi
Itsellä oli netin kautta ihminen jonka kanssa olymtiin ihan live kavereita!
Sitten vain oli tekstiviesti jonka vastauksen jälkeen vastasin että olen pahoillani! Tunsin olevani häntä alempana ja pyysin anteeksi että olen häirinnyt häntä olemassa olallani. Tällä on vaikutusta nykyään moneen muuhunkin asiaan miten toimin! Jos jollain on asiaa minulle, niin hän saa itse ottaa yhteyttä ja kertoa asiansa. Olen saanut luvan ottaa yhteyttä jos haluan jutella, mutta annan tuon vastauksen aina, ettei minulla ole kellekkään asiaa ja perustelen sen kokemuksellani!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3188200Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016453Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743703- 762704
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402530- 452403
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222256- 1152124
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962034- 481613