Ei ollut penkkarilaisilla kasvomaskeja vaikka ihan kylki kylkeä vasten olitte rekan kyydissä ja salissa. Miksi piditte maskia vielä edeltävänä päivänä, mutta ette sitten penkkareissa? Yhtä tyhjän kanssahan se on ollut, luulisi "sivistävän koulutuksen saaneiden" hoksaavan, että kasvomaski ei vaikuta mihinkään. Se on sama kuin alushousuun pieraisee, kankaan läpi se ilma menee. Vain FFP2 ja FFP3 -maskit estävät viruksen, nuo kirurgiset maskit eivät estä virusta. Äly hoi älä hätä! #nytriittää #savesote #convoyfinland
Sotkamon Lukio Penkkarit ja korona
10
865
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan siksi ku meistäkin on rokotettu melkein 40 prosenttia, eikä pikkunuha ole vaarallinen
- Anonyymi
Näinpä, ei ole mitään logiikkaa tässä maskitouhussa. Yhtenä päivänä pidetään ja toisena ei :DD
- Anonyymi
2 vuotta meni että alatte heräilemään että flunssankaltaisesta tehtiin talouden tuhoaja. Ihmettelen kaverin puolesta vaan että miksi kukaan ei enää kehu täällä niitä piikkejä? Eikö ne ollutkaan hyviä, suojaavia, ja iän kaikkista elämää?
- Anonyymi
Monet tuntivat jopa suurta riemua ja helpotusta, kun pääsi maskin taakse piiloon. Vedä maski kasvoille niin voit olla turvassa katseilta ja "pelolta". Monet pitävät elämässään myös toisenlaista maskia ja kulisseja yms. niin helppo käyttää maskiakin.
- Anonyymi
Kun en käytä maskia julkisesti, haluan sinun tietävän tämän:
Olen tarpeeksi koulutettu tietääkseni, että maski ei suojaa viruksilta.
Ei, en ole itsekäs, ajattelen myös sinun ja lastesi oikeutta hengittää puhdasta ilmaa.
Qanon ei hallitse minua tai kukaan muukaan kuin minä itse, koen voivani edistää yhteiskuntaa aikuisena ja säilyttää ihmisten perusoikeudet.
Maailma ei pyöri ympärilläni!!!
Jos me kaikki voisimme elää kunnioittaen toisia ihmisiä, tämä maailma olisi paljon parempi paikka.
Maskin käyttämiseen liittyy paljon riskejä joita ei tulisi ajatelleeksi.
Hapenpuute on vakava asia. Keisarilla on maski, mutta ei vaatteita. - Anonyymi
ja kuinka moni neiti on raskaana tai ei enää neitsyt?
- Anonyymi
gdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsgdsfdes
- Anonyymi
Oliko kommari, jolla on liikennelupa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kommari, jolla on liikennelupa?
Oliko Karvonen paikalla?
- Anonyymi
Penkkari neideideiltä olisi kiva saada pilsua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007