Sait mut ihana nainen ihanainen sekaisin , en tule koskaan luultavasti toipumaan sinusta.
Jotain kummallisen mystistä tapahtui kun katseemme eka toisen ja kolmannenkin kerran kohtasivat ja muistan sen päivän/päivät kuin kuin eilisen , ja tuoksusi vielä huh huh.
Mutta kuitenkin , kaikkea hyvää.
Hali <3
Hurlumhei ja taas mennäään
Anonyymi
11
985
Vastaukset
- Anonyymi
Pilkku väärässä kohtaa. Pilkku tulee viimeisen kirjaimen perään, väli, seuraava lause.
- Anonyymi
Mihinpäi menee?
- Anonyymi
Provo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provo.
Ei ole provo vaan totisinta totta 👉💛👈
- Anonyymi
Sekaisin olen minäkin. Voi hyvin.🤗😘
- Anonyymi
Oravat, tuossa pihalla, ovat yhtä hulluina. Ensin hännät heiluu ja tyrkkivät toisiaan, kohta tapellaan ja annetaan toiselle lähtö.
- Anonyymi
Niin olen taas niin väsynyt että haisee pahalle. Tämän te olette aiheuttaneet. Minä joudun siitä kärsimään.
- Anonyymi
Haisen*
- Anonyymi
💔🥺💔
- Anonyymi
💔🥺💔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134