Odotan sua siellä taas
Tulethan aamulla?
26
684
Vastaukset
- Anonyymi
En ole tulossa, jos olet se joka lähti.
- Anonyymi
Missä siellä?
- Anonyymi
Huomenna on aika loskainen keli, et voi normi liikkumiset monella jäädä vähemmälle?
- Anonyymi
Samaa mieltä sivusta. Pitää vähintää muualla sopia kuin palstalla..
- Anonyymi
Puuilossa pitäisi piipahtaa vähän.
- Anonyymi
Moneltakohan se aukee? Jos mennään yhtä aikaa?
-sivusta kysyn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moneltakohan se aukee? Jos mennään yhtä aikaa?
-sivusta kysyn😂🤣😅 oot liki
- Anonyymi
Monena aamuna olen yhden kivan nähnyt, sen voin paljastaa, et hänestä jää hyvä mieli itselle, enempää en voi toiselta vaatia, vain kiittää voin häntä olemassa olostaan. Hänestä aistii hyvää energiaa. Kiitos, siitä hänelle ja hyvää mieltä, peukutan häntä 👍 🤗
- Anonyymi
Onko tämä tapahtunut työpaikalla? 🤔
- Anonyymi
en tule koska hakkeroiduit mun puhelimeen piti puhelimesta poistaa verkkopankki sovellutus singasta tongit mun pankki korttin numeroja onneksi kortti on mennyt vanhaksi
- Anonyymi
Joo, se on kyllä erikoista jos tuntee tarvetta kyylätä toisten pankkisovellusta, sillä niiden kanssahan kirjaudutaan erinäisille julkishallinnollisten organisaatioiden palvelusivuille, eli ihan laillisille salassapitovelvollisuuden alaisille sivustoille
- Anonyymi
Monelta tulen yleensä?
- Anonyymi
6.17
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6.17
Aika tarkka aika. Voi olla joskus 6.16 muttei vielä liikenteeseen silloin.
- Anonyymi
Tämä aamuna kävin klo 7.00, en tule huomenna. Jos otat yhteyttä Hu irl niin poikkean pe, muuten vasta ensi viikolla poikkean.
- Anonyymi
Jos aamuun mennessä menisi nukkumaan.
Onnea matkaan, et ainakaan minua odottele aamulla. 😊 - Anonyymi
en voi tulla minnekään kuin vasta toivottavasti ensi viikolla ku mulla on korona. on mun pakko kyllä käydä kuitenkin happihyppelyillä viimestään viikonloppuna, et varo vaan ;)
- Anonyymi
Kylläpä näkyy panettavan......
- Anonyymi
Vautsi odottelen sua nam nainen
- Anonyymi
En voinut itse tulla,mutta huomenna olen paikalla,kun sulla viimeinen päivä ja haluan nähdä sua vielä
- Anonyymi
Ei näkynyt sinua sisääntuloportilla.
- Anonyymi
Tehtaalla?
- Anonyymi
Porttivahti ei päästänyt sisään, ku ei ollut kulkuoikeutta? Unohdin aamu-unisuuttani sen kotiin?
- Anonyymi
Joku oli myöhässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porttivahti ei päästänyt sisään, ku ei ollut kulkuoikeutta? Unohdin aamu-unisuuttani sen kotiin?
Hyvähän se varmast on, jos firma pitää huolen siitä, että kulkuluvat on kunnoss suhteessa työvuoro9ihin ja muuhun
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197606Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista807041- 955304
- 524785
- 2424357
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494336- 444255
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284008- 593143
- 482606