pilluni on nyt teidän puolikahteen asti...sinä tiet aloituksen...laitanko sormen pilluuni vai en?
Hei panokaverit minne katositte....
19
1290
Vastaukset
- Anonyymi
Haluisin nuolla sun pimppiäsi
Minä haluasin sun kyrpää nuolla ja terskaa....imaista sen suuhuni....hyväillä kielellä terskan päätä...antaa kädellä vauhtia kyrvällesi kädellä...Haluatko että laitan sormet pilluun?
- Anonyymi
Laita sormi pilluun märkä naussitaan 56v mies
En mihinkään olen tässä....etki aikaa panna sormilla...ei kun menoksi sitten vain....montako laitan ensin? Aloittaja ehdottaa kuinka monta laita sisään pilluuni?
- Anonyymi
Laita kynttilä sisään. Sellainen pitkä!
Kynttilä ei ole niin kapeaa kynttilää....sormia kyllä löytyy...terottamaton lyijykynä kyllä löytyy...käykö sellainen?
- Anonyymi
se olis ihanaa.haluutko että runkkaan
kyrpää samalla ja hieron rintojas ja imen rintojas.tekstaile 0405493186Kyllä haluasin tyydyttää runkkaamalla sinun myrpää.....Kun hierot mun ryntäitä ja imet niitä...samalla runkkaan omaa pilluani....
- Anonyymi
Titanic2 kirjoitti:
Tässä on minun numero 0458000761
Maistuuko päivä runkut
- Anonyymi
Laita sormi pilluun 56v mies whatsapp 0409320389
- Anonyymi
vieläkö kiinnostaa?
Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906