Vihdoinkin on tajuttu tehdä elokuva venäläisistä prostituoiduista. Eihän se mikään salaisuus ollut, että lähes joka äijä matkusti niiden luo milloin Kemiin , Keminmaalle, Tornioon yms. Muijat pihtas kotona niin ukot lähti reissuun. Minäkin lomareissulla näin usein ne autot ja parakit sekä naiset. Eroja tuli liukuhihnalta. Jotkin erot kyllä oli mielenkiintoisia.
Huonot naiset
7
1881
Vastaukset
- Anonyymi
Tähänhän se pihtaaminen välttämättä johtaa. Ja kun ne pihtarit lähtee porukalla reissuun, niin silloin ei taatusti pihdata, ei sitten vähääkään! Nähty on...
- Anonyymi
No kyllä ne naiset kotona sen itse aiheutti. Esim siskoni oli kylmä lahna ja miehensä lähti tähän parempaan tarjoukseen mukaan. Pisteet annan miehelle.
- Anonyymi
Miehet ei rikkaa ristiin laita oman vaimonsa ,puolesta . Antaa vaan jatkuvasti pitäis , mutta mitä vaimo saa. Kyllä siinä on paskaa puhua pihtaamisesta. Tekis ukkokin jotain asian eteen .eikä oottas valmiille pääsemistä.. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ei rikkaa ristiin laita oman vaimonsa ,puolesta . Antaa vaan jatkuvasti pitäis , mutta mitä vaimo saa. Kyllä siinä on paskaa puhua pihtaamisesta. Tekis ukkokin jotain asian eteen .eikä oottas valmiille pääsemistä.. 😁
Jaa niinku Savossa? Savolainen esileikki: "Räplää ittes märäks. Minä käyn paskalla."
Muuten: Minun autoni käy 98 -oktaanisella bensalla...
- Anonyymi
Haluttaisiin kuulla lisää.
- Anonyymi
Miksei miehet pane toisiaan, kun ovat niihin kuitenkin niin kuumina?
- Anonyymi
Aivan ällistyttävää!!! Ei saatana... voiko tämmönen komea mies käydä enää H-putaalla? Jos ne raiskaa???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467565
- 334173
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572471- 542388
- 402329
- 452322
- 162266