Kuljettajien MM ehdokkaat tänä vuonna

Näin kahden rallin jäljiltä kuljettajien MM taistelu vaikuttaa olevan mahdollisesti kahden kauppa (Kalle ja Neuville) riippuen toki useammasta kuin yhdestä eri tekijästä kuten Hyundain kilpailukyvystä ja luotettavuudesta hybridi-järjestelmän kanssa.
Kausiavausta edeltäneesti pidin Evansia alustavana ennakkosuosikkina kaluston ja kokemuksen puolesta mutta en erityisemmin enää koska kummassakin tähänastisessa rallissa lahjoitti hyvän määrän saavutettavissa olleita pisteitä helpohkosti paineenalla sortumalla, joka vaikuttaa olevan pieni heikkous.
Hänen on päästävä tällaisista tyrimisistä eroon tai muuten haave ensimmäisestä MM-voitosta karkaa matemaattiselta ulottuvuudelta melko varhain.
Vielä ei liian myöhäistä, mutta enää ei oikein kärsi menettää pisteitä koska takamatkaa on jo 42 pistettä.
Hyundain tason mahdollistaessa Tänak voisi vielä ehtiä jos vain tuuri kääntyisi paremmaksi vaikkakin Monte Carlo rallin keskeytys oli osaltaan itseaiheutettua, mutta jälkimmäinen ei missään määrin.
Breeniä puolestaan olen pitänyt mustana hevosena ja edelleen pidän tosin riippuu kuinka hyvin M-Sport koko kauden mitalla pärjää kehityskilpailussa kuin myös hänestä itsestä koska niin ikään kohtalokkailta mokilta vältyttävä.
Aika näyttää kuinka MM taistelu tulee kehittymään ja kohtalo ratkeamaan.

8

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Breen on liian hidas ja epävarma. Ja evanssin pää ei kestä.

• Juuri näin. Erityisesti tuo huomio Evansista jonka käytännösä itsekin olen tehnyt.

• Anonyymi

Ihan kaikilla MM sarjaan osallistuvilla on mahdollisuus maailmanmestaruuteen tässä vaiheessa.

• Kyllä. Tarkemmin kaikilla täyden MM ohjelman tekevillä tosin joitain en vain oikein näe sellaisina jotka realistisesti pystyisivät koko kauden mitalla tosissaan haastamaan (esim Greensmith, Fourmaux, & ja Katsuta).

• Anonyymi

Lappi olis mestari mutta kun auto on huono.

• Anonyymi

Ford on parempi.

• Hän ei edes tee täyttä ohjelmaa joten automaattisesti poissuljettu vaihtoehto kalustosta riippumatta, joka ei edes ole huono itsessään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ford on parempi.

Puma ei vaikuta GR Yarista paremmalta ja veikkaan Toyotan muutenkin olevan vahvemmilla koko kauden osalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2621
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      55