Moi! Oon 09/12v tyttö ja täytän tos ens kuussa 13. Ja haluisin keksii jotain kivaa tekemistä kaverisynttäreille!! Kutsun kavereita jonku kuusi ja ajatus oli tyhjä koti ja tilataan pizzaa. Mut haluisin keksii jotain aktiviteettejä, ettei tuijotettais vaan puhelimia. Haluisin kyl tyttömäiset (esim meikkaamista) mut ku saattaa tulla yks poikapuolinen joka ei oo yhtään tyttömäinen henkilö. Oisko mitään kivaa pienellä budjetilla? Apua🤚❤
Mitä tehdä 13v synttäreillä!?
Anonyymi
3
330
Vastaukset
- Anonyymi
olen 09/ myös ja mutta vanha. syntymäpäiväni 4.3. ihan yksin. Lapsen lapseni ei onnittele.Ovat 13.-21v-23v. Johtuko sitä en ole some? Muistan kyllä aina heitä. Itse asiaissa minulla ei syntymäpäivä ollut?Kavereita sinulla on.Kuule puhu heidän kanssa mitä voisitte tehdä? Kesitte yhdessä jotain ja vanhempasi järjestää sen. Siloin kun yhdessä keksitte kivan,kukaan ei pety.
- Anonyymi
Kiitos ehdotuksesta ja hyvää myöhäistä syntymäpäivää<3 Ei sun tarvitse olla somessa vain, että lapsenlapsesi onnittelisi sinua!
- Anonyymi
Niin oot nollaysi vai? 1909?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748