Siis jäin kii ryyppäämisestä ja mun äiti suuttu siitä tosi paljon ja otti mun puhelimen pois eka ja se kävi sitä vähän läpi ja jäin pilven poltosta kii nii sit se otti mun meikit pois ja crop topit pois "mun parhaakseni" ja näki jotain viestejä mun puhelimesta missä joku idiootti vanha mies pyys mua hotelliin omds tänää mä yritin pyytää mun meikkejä ja toppeja takas eikä hän suostunut antaa ja raivosin ja heitin tavaroita ja se tuli uhkailee et ottaa mun takin ja airforcet ja jordanit pois ja laittaisi mut rumilla vaatteilla ulos nii onks tolla oikeutta tehä tollee oon siis 15 ja täytän 16
Mun äiti otti mun meikit ja crop topit pois
Anonyymi
1
149
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411