Dieselin päästömanipulointi muutti kurssin-syyttäkää VW konsernia!

Anonyymi

Dieselin päästömanipulointi muutti kurssin: tiukentuvien hiilidioksidipäästörajojen saavuttaminen ja autoalan maineen pelastaminen onnistui helpoiten siirtämällä kehityksen painopiste ennätysnopeasti sähkövoimaan.

ote TM

10

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      VW konserni sai viherliikkeelle vauhtia

      nyt kärsii koko eurooppa

      • Anonyymi

        Tyhmähän sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmähän sinä olet.

        katoppas mitä Usassa tapahtui kun VW huijasi

        Valtio pakotti vihreään siirtymään VW pellet

        googlaa vaan


    • Anonyymi

      Taitaa olla aika vanhoja juttuja? Ai niin linkkikin puuttuu.

    • Anonyymi

      Koskas se peukalointi olikaan? Taisi olla jo 2015, eli ainakin seitsemän vuotta sitten.

    • Anonyymi

      Koko päästömanipuloinnin alkuperäinen syy oli täysin kohtuuttomat päästövaatimukset.
      Ja nythän tiedetään myös että VW ei ollut ainoa joka päästöissä huijasi, olipahan vain ensimmäinen joka jäi siitä kiinni.

      • Anonyymi

        WV on ainoa joka on jäänyt kiinni huijausohjelmiston asentamisesta autoihinsa . Ainoa . Sinun luulot ei tosiasioita muuksi muuta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WV on ainoa joka on jäänyt kiinni huijausohjelmiston asentamisesta autoihinsa . Ainoa . Sinun luulot ei tosiasioita muuksi muuta .

        Oli tosiaan ainoa kiinnijäänyt, joka tietoisesti oli ohjelmoinutmoottoritoimintaja näyttääkseen testeissä pienempiä päästöjä, jotta saisi USAssa alemman verokohtelun.

        Sen sijaan muunlainen huijaus on hyvinkin yleistä. Melkeinpä merkkikuin merkki ilmoittaa kulutuksen ja sen myötä päästöt alhaisemmaksi kuin todellisuudessa on. Tämä huijaus koskee erityisesti bensa-autoja, koska Euroopassa verokohtelu perustuu kasvihuonepäästöihin, jotka ovat erityisesti bensa-autojen ongelma.

        Dieselien päästöt kasvihuonekaasujen osalta ovat huomattavasti pienemmät, euro-luokituksessa esim häkä eli CO-päästö on bensa-autoille sallittu kaksi kertaa suuremmat kuin dieselille.
        Dieseleille tyypilliset päästöt, nox- ja pienhiukkaset on käytännössä jo saatu vähintään samalle tasolle kuin vastaavissa bensa-autoissa eli hyvin pieniksi. Usein pienemmäksikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tosiaan ainoa kiinnijäänyt, joka tietoisesti oli ohjelmoinutmoottoritoimintaja näyttääkseen testeissä pienempiä päästöjä, jotta saisi USAssa alemman verokohtelun.

        Sen sijaan muunlainen huijaus on hyvinkin yleistä. Melkeinpä merkkikuin merkki ilmoittaa kulutuksen ja sen myötä päästöt alhaisemmaksi kuin todellisuudessa on. Tämä huijaus koskee erityisesti bensa-autoja, koska Euroopassa verokohtelu perustuu kasvihuonepäästöihin, jotka ovat erityisesti bensa-autojen ongelma.

        Dieselien päästöt kasvihuonekaasujen osalta ovat huomattavasti pienemmät, euro-luokituksessa esim häkä eli CO-päästö on bensa-autoille sallittu kaksi kertaa suuremmat kuin dieselille.
        Dieseleille tyypilliset päästöt, nox- ja pienhiukkaset on käytännössä jo saatu vähintään samalle tasolle kuin vastaavissa bensa-autoissa eli hyvin pieniksi. Usein pienemmäksikin.

        Toyota ei huijannut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tosiaan ainoa kiinnijäänyt, joka tietoisesti oli ohjelmoinutmoottoritoimintaja näyttääkseen testeissä pienempiä päästöjä, jotta saisi USAssa alemman verokohtelun.

        Sen sijaan muunlainen huijaus on hyvinkin yleistä. Melkeinpä merkkikuin merkki ilmoittaa kulutuksen ja sen myötä päästöt alhaisemmaksi kuin todellisuudessa on. Tämä huijaus koskee erityisesti bensa-autoja, koska Euroopassa verokohtelu perustuu kasvihuonepäästöihin, jotka ovat erityisesti bensa-autojen ongelma.

        Dieselien päästöt kasvihuonekaasujen osalta ovat huomattavasti pienemmät, euro-luokituksessa esim häkä eli CO-päästö on bensa-autoille sallittu kaksi kertaa suuremmat kuin dieselille.
        Dieseleille tyypilliset päästöt, nox- ja pienhiukkaset on käytännössä jo saatu vähintään samalle tasolle kuin vastaavissa bensa-autoissa eli hyvin pieniksi. Usein pienemmäksikin.

        Luulet siis kulutuslukemien olevan ilmoitusasia jonka voi ilmoittaa noin vain mitä huvittaa ? Ne testit suoritetaan laboratoriossa testirullilla . Jokaiselle autolle samalla lailla . Tätä testitulosta voi verrata luotettavasti muihin testattuihin autoihin . Todelliset kulutukset on sitten jotain muuta .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2646
    7. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      67
      2532
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58
      2479
    9. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40
      2349
    10. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2306
    Aihe