Tietääkö kukaan, mistä tämä voi johtua? Olen tyhmyydessäni "kommunikoinut" kellon kanssa. Pidän parillista ja paritonta lukua kyllä ja ei-vastauksina. Käytin digitaalista kelloa ja charlie charlie -pelin tavoin kyselin kysymyksiä. Tämä alkoi vaivata minua, mutta jäin koukkuun tähän. Ärsyynnyin tähän, mutta en voinut lopettaa. Vastailu tuntui aidolta. Mitä tämä voi olla? Onko kenelläkään samaa? Onko hengellistä selitystä?
Jeesus auttakoot!
Mistä johtuu, että kello "puhui" minulle?
5
151
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala on puhunut sinulle.
- Anonyymi
En muista enää kunnolla tätä tarinaa, mutta jostain selfhelpkirjasta aikaan luin, että jokaisella on joku sisäinen opas tai henkiolento tai joku sellainen. Eli kun on joku haaste, niin tee mielessäsi kysymys, johon voi vastata kyllä tai ei. Onpa se sitten mikä tahansa oma sisäinen pään sisäinen piiloyksikkö tai mitä, niin jompi kumpi sanoista putkahtaa mieleen, usein salamannopeasti. Olisikohan sama ilmiö kyseessä? Kokeile myös ilman kelloa. Tuo kyllä - ei -juttu siis toimii itselläni, vaikken hömppähömppään usko. Luonnollisestikin en tee mitään tärkeitä päätöksiä sillä perusteella, mutta saan ainakin kuulosteltua, että mitä mietin joistain asioista. Kai se on nopea intuitiivinen ratkaisu.
- Anonyymi
Minulle puhuu astianpesukone. Aina kun käynnistän sen, pesuveden liike kuulostaa siltä kuin sieltä kuuluisi kahden sanan lauseita. Mutta ei ne minulle mitään kerro sen kummemmin, enkä koskaan etukäteen kysele mitään.
- Anonyymi
Siis joka pesukerralla kuuluu vain yksi lause veden rytmin toistamana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194