PILLERINMYYJÄT

Anonyymi

Sainpa puhelimeeni viestin VITAMAILISTA.Kertoivat,että olen voittanut jotain ja saadakseni sen pitää tilata VITAMAIL-PILLEREITÄ.Mutta jos haluaa pääpalkinnon matkan,niin osallistupa vielä NUORTEN LIIKUNTAHARRASTUKSEEN JA OSTA ARPOJA,jonka siis saa vain lunastamaalla pillerit arvat.Ja tietenkin maksusta eikä mistään arvonta-voitosta.
Annoinpa myyjien puhua papattaa ja paljastivat,että ovat saaneet s-ryhmittymän kautta jotenkin numeroni kun olen vastannut johonkin s-kyselyyn.Otin yhteyttä välittömästi s-turvapalveluun ja kielsivät markkinoineensa kyseistä asiaa tai antaneet kenenkään luottamuksellisia tietoja kellekään ja kielsivät antamasta mitään tietoja VITAMAILILLE EIKÄ TILAAAN MITÄÄN.
Tästä laitoin s-turvapalvelun viestin sitten VITAMAILILLE ja kertoivat sitten,että ovat saaneet numeron NORDICLEADS firmalta Turusta.Kyseinen NORDICLEADS kuulemma kerää asiakastietoja ja myy niitä eteenpäin.
Laitoin viestin NORDICLEADSILLE ja kysyin mistä saatanasta ovat saaneet numeroni ja ARVATENKAAN MINULLE EI KOSKAAN TULLUT VASTAUSTA.
Ehkä säikähtivät myöskin,kun ilmoitin ottavani kuluttaja-asiamieheen yhteyttä ja VITAMAIL laittoi heti viestin,että pahoitellaan ja perutaan kaikki.

Muutama päivä sitten tuli puhelimeen soitto SUOMEN VITAMIINIKESKUKSESTA Kuopiosta,jossa kaupattiin taas jotain pilleriä.Aloin tivaamaan mistä ovat saaneet numeroni ja kuinka yllättävää,PUHELU KATKAISTIIN. Laitoinpa heillekin viestin,että en halua kuulla heistä tämän jälkeen mitään tai kuluttaja-asiamies ottaa yhteyttä.EI VASTAUSTA VIESTIIN.

1

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seuraavalla kerralla anna huijarin puhua ihan vapaasti. Jos tarjoaa ilmaista näytelähetystä, suostu siihen, jos ei ahne huijari ei esitä mitään ehtoja. Jos esittää, kiellä lähettämästä mitään ja aloita huijarin haukkuminen rikoliseksi kusipääksi.

Tuo ilmainen näytelähetys ei muutu mitenkään maksulliseksi kestotilaukseksi, vaikket aktiivisesti peruuttaisi sitä (mitä et edes ole tehnyt). Anna huijareiden selittää ja uhkailla ihan vapaasti. Saat ehkä usean kuukauden päästä muutaman kirjeen perintätoimistoltakin. Ovat aiheettomia, sillä et ole tilannut mitään. Voit vedätellä heitäkin aikasi kuluksi. He maksavat kaiken huvin.

Sinua uskotaan. Ei koskaan tunnettuja huijareita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7575
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2481
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40