Olen vaakanainen ja todella ihastunut nuoreen kaurismieheen. Ollaan kaverini kautta tavattu ja nähdään suhteellisen harvoin, kuitenkin aina kun nähdään hän katsoo minua paljon, hieman kiusaa ja puhuu todella paljon nimenomaan minulle vaikka olisimme isommassa porukassa. Kaverinikin ovat huomautelleet miehen pitkistä katseista minuun ja kääntää katseen nopeasti pois jos käännyn katsomaan takaisin.
Kämppikseni on eräs pitkäaikainen miespuolinen ystäväni emme siis ole parisuhteessa, mutta aina kun kämppikseni liittyy porukkaan tai on kotona samaan aikaan kun vietämme aikaa porukassa niin tuo mies vetäytyy omiin oloihinsa eikä enää osoita minkäänlaista kiinnostusta, usein jopa päättää lähteä kotiin. En tiedä onko kyse ihastuksesta vai eikö hän yksinkertaisesti vain siedä kämppistäni.
Ihastunut kaurismieheen
Anonyymi
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276