Demoni lähtee omasta halustaan antaakseen tukensa sille pastorille. Saadakseen sen näyttämään Jumalan edustajalta. Tästä syystä Jeesus sanoi Matteuksen 7:22,23 sanat:
Ei jokainen, joka sanoo minulle: ’Herra, Herra’, pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon. Monet sanovat minulle sinä päivänä: ’Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.’ Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: ’En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!’
Kun joku pastori ajaa ulos demonin, se oikeasti lähtee omasta halusta
Anonyymi
2
101
Vastaukset
- Anonyymi
Siis sellaisissa tapauksissa joissa todellakin ajetaan ulos demoni. Tapaukset joissa ei siis ole joku vaan näyttelemässä riivattua. Tälläisiäkin on.
- Anonyymi
Ei tähän ihan kuulu mutta tuli vaan mieleen. Ettäkumma juttu että Afrikan maissa joissa on niitä heimouskontoja on samanlaista kielillä puhumista (sekasotkua) kuin helluntaikirkossa. Vaikka ne heimouskonnot eivät Jeesuksesta paljoakaan ajattele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594