Pian on kaasu niin kallista että rumatikin pannu joutaa kesämökille liplap-laiturin harusvaijerin painoksi...ongelma on siinä kun ei ole kesämökkiä.verkonpainoksikaan siitä ei ole kun ei ole verkkojakaan.
Laittakaa tänne ideoita mihin uusiokäyttöön rumatikkiin voisi käyttää.
Rumatikki uhkaa jäädä romuraudaksi
22
646
Vastaukset
- Anonyymi
Valmistajahan käskee kierrättää sen, siispä vein sen kierrätyskeskukseen. Koska siinä oli puhallin ja sähköjohtoja, meni ilmaisena SER jätteenä.
- Anonyymi
Tuo on nyt aika mielikuvitukseton teko. Kyllä rumatikkiin pitää kunnioittaa ja uusiokäyttää, rumatikki ansaitsee toisen mahdollisuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on nyt aika mielikuvitukseton teko. Kyllä rumatikkiin pitää kunnioittaa ja uusiokäyttää, rumatikki ansaitsee toisen mahdollisuuden.
Kyllä, olen samaa mieltä! Rumatikki on nimestään huolimatta kaunis katsella ja pelkkänä sisustuselementtinäkin tyylikäs!
- Anonyymi
Kohta on Santarderillä paljon myytävää , kun ihmisillä ei ole mahdollista maksaa velkojaan Santanderille
- Anonyymi
Kannattaa valaa rumatikki sementtiä täyteen , ja upottaa järveen. Hyvä kiinnittää vene rumatikkiin
- Anonyymi
Voiko Alden lämmittäjän punaiset litkut juota ???
- Anonyymi
Juu , anna mennä vaan kiduksiisi.
- Anonyymi
Käy aperitiivista.
- Anonyymi
Minä hätistin eukon nukkumaan eri huoneeseen. Nukun rumatikin kanssa.
- Anonyymi
Ei ole Reino vaan Martti. Ollaan onnellinen mies pari.
- Anonyymi
Ja minulta ette Reinoa vie , Tankotanssija Kuopiosta
- Anonyymi
Meillä käytetään rumatikkiä mehulinkona
- Anonyymi
Onko mahdollista rumatikillä keittää pottuja ? Palstavahti Kuopiosta
- Anonyymi
Mie tein kompostin.
- Anonyymi
Voiko alden lämmittäjää käyttää mustikoiden mehustamiseen? Kysyy aldeholisti Kotkasta
- Anonyymi
Ei Rumatikillä naista saa . Palstavahti Kuopiosta
- Anonyymi
Käytän alden lämmittäjän litkua korvikejuomana. Aldeholisti Kotkasta
- Anonyymi
Palstavahti on taas kovassa vauhdissa. Kyllä nauretaan taas hänen hervottomille jutuille kippurassa. Korvikejuomana. Mistä noin hyviä juttuja irtoaakin vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Alde lämmittäjän litkut antavat minulle ja muijalle vauhtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alde lämmittäjän litkut antavat minulle ja muijalle vauhtia.
Aina paranee Palstavahdin jutut
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174