Päätin pari viikkoa sitten että nyt saa loppua en kestänyt enään ja hain apua menin ensiksi psykologille, mulla oli ollu taas yli viikon mittainen ahmimisjakso…
Perjantaina eli huomenna tulee 2vkoa ilman ahmimista ja oksentelua :)
Olen niin ylpeä itsestäni tällähetkellä!
Voin kyllä sanoa että ei ole ollut helppoa, on tehnyt mieli ahmia niin monta kertaa mutta olen vain ”taistellut” lähtenyt liikkumaan yms muuta tekemistä ja hokenut itselleni ”tuut olemaan ylpeä kun meet tänään nukkumaan jos et nyt sorru”. Myös olen motivoinut itseäni sillä että ajattelen haluanko käyttää loppuelämäni siihen että ahmin sairaita määriä ja oksennan.
Onko muilla kokemuksia parantumisesta?
Mikä on motivoinut teitä? Kuinka paljon kaloreita syötte tällähetkellä (vaikka esimerkki päivän ruoat). Oletteko repsahtaneet kertaakaan? Onko paino mennyt mihin suuntaan?
Bulimiasta parantuminen
1
759
Vastaukset
- Anonyymi
Välillä tekisi mieli itekkin hakee apua koska eihän tota ahmimista nyt huvikseen tee. Useimmiten se nyt vaan tuntuu parhaimmalta keinolta ahdistuksen helpottamiseen. Mutta en vaan pysty koska tiiän etten pysty lopettaan :D välillä ihan naurattaa miten on syömässä vaikka ulkona sitten käy oksentamassa ja tulee takasin ihan kun mitään ei olis tapahtunu. Ei vittu. Kamalaahan tää on. En oo pystynyt kertoon kenellekkään koska ei kukaan vaan vois ymmärtää ja sitten kytättäis syömistä ja että meenkö oksentaan. Ootan vaan jotain ihmeparantumista. Painoa haluaisin pois ja mietin sitä joka ikinen päivä. Oon ihan normaalikokoinen ihminen ja tiedostan sen, mutta minkä itelleen voi kun haluaa vaan laihtua ja laihtua. Kaikki laihat ihmiset on pahin triggeri. Jotenki sitä miettii että riittää vasta kun näyttää siltä. Mitä helvettiä, kuulostaa ihan tyhmältä. Pystyykö joku samaistuun? Pääseekö tästä itseinhosta ikinä eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707