Oon tässä huomannu, että kun ottaa eteenpäin ojennetun käden ojentajasta kiinni niin voi ihoa vetää irti, jää iso läjä sormien väliin ja sitä voi liikutella. Sama tietty muuallakin kehossa, mutta ojentajien kohdilla ilmiö on ärsyttävin, kyynärpään alueeltakin voi vetää ison läjän ihoa irti lihaksista/luustosta.
Onko muillakin näin, vähän jo vanhemmilla voimailijoilla. Geeneillä tässä on toki osuutta asiaan ja iällä. Itse vaan ollut noin nelikymppiseksi varsin kireä ja iho ollut aina kuin teinipojalla. Eipä siinä, iho on kyllä hyvänlaatuinen vieläkin, mutta alkaa venymään kuin kimmoisuutensa menettänyt kuivapuku. Tietääkseni steroidit nopeuttavat ihon vanhenemista nopeasti ja auringolla myös kova vaikutus suojaamattomaan ihoon, Steroideja en ole koskaan käyttänyt ja ihoakin olen viime vuodet ahkerasti aurinkorasvaillut.
Allit ja muut
Anonyymi
1
97
Vastaukset
- Anonyymi
Lisättäköön vielä, että olen aika hoikkaa mallia. Pituus 180cm ja paino oli ylimmillään 94kg, mutta nyt tiputtanut noin 79kg kun alkoi mahaankin kertymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164