Hyundait on hyviä talviautoja

Anonyymi

7

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin on.

• Anonyymi

Hyndai i20 kevythydridi DCT7 kaksoiskytkin autoni on ollut ajokiellossa tässä kuussa jo 11 päivää pakkasen vuoksi, valmistaja ei tiedä että vaihteistoon ei voi laittaa voiteluun vaseliinia, koska hammasrattaat ei pyöri vaseliinissa kevyesti.Vaseliinilla tarkoitin öljyä joka on w70 öljy, eli muuttuu pakkasella niin jäykäksi ettei vaihteisto toimi, Koko auto on Suomen talvioloihin sopimaton, auton maahantuonti pitäs kieltää, ja valmistajan pitäs lunastaa jo myydyt autot omistajilta.
      Miksei auton myynti-ilmoitukseen ei ollu laitettu että autolla ei voi ajaa talvella pakkasen aikaan, olis mulla ainakin jäänyt ostamatta, onko muilla samoja ongelmia i20 kaksoiskytkinvaihteiston toimimattomuuden takia? Autoa käynnistäessä kovalla pakkasella, tuntuu että koko auto hajoaa käsiin.

• Anonyymi

Hyundai Sonata itsellä. Valittiin aikoinaan vuoden talviautoksi. Aikaisemmin Elanta. Molemmat todella lämpimiä talvella.Ei minkäänlaisia propleemoja.

• Anonyymi

Soul sisters svengaa, ameeriikas.🤭

• Anonyymi

ei,
      Onko kenelläkään samaa vikaa pakkasella kuin minun autossa jossa kaksoiskytkin vaihteisto,, kovalla pakkasella kauhea tärinä kun käynnistää auton, vaihteistosta varmaankin johtuva, vaihteistossa öljy W70 mikä on liian jäykkää hammasrattaille kylmänä, vois sanoa että vaseliinia silloin, maahantuoja käski viemään liikkeeseen mikä huoltaa näitä. Siellä sanottiin ettei tiedä mikä kun ei ole pakkasta nyt. Käskivät soittamaan tieturvaan kun tulee pakkaset, eikai ne kotia tule autoa kuunteleen, ja minä en voi viedä autoa liikkeeseen jos lupaa kovia pakkasia, koska ei ole paluukyytiä eli taksia tilattu. Takuun aikanahan ei saa kuluttajalle tulla minkäänlaista laskua, eli myös matkat maksettava. Tärinä loppuu kun öljy lämpenee vaihteistossa.
      Auto HYndai I 20 hydridi 48v vm 2022.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      52