Näin unta että pikkuveljeni joka kuoli auto onnettomuudessa ja kauan sitten hoidin häntä niinkuin teinkin mutta jostain syystä häneltä vuoti toisesta silmästä verta. Ja paljonkin koska lammikko oli lattialla. Onko tälle mitään selitystä? T. Ritu
Vverta vuotava silmä
Anonyymi
3
175
Vastaukset
- Anonyymi
Uni, jossa silmäsi vuotavat verta, symboloi uhrauksia, joita olet tehnyt, ja vaikeuksia, joita olet kestänyt. Tämä uni voi myös edustaa hyvin syvää kipua tai sisäistä ristiriitaa. Vaikka et ehkä tunne fyysistä kipua, sisäisesti sinuun sattuu. Ehkä olet piilotellut tätä kipua niin kauan, että olet unohtanut, miltä kipu tuntuu. On aika puuttua tähän.
Googlen käyttäminen ei ole kiellettyä. - Anonyymi
Itsekin tutkin monesti unieni symboliikkaa. Olen huomannut että Auntyflo sivustolla on parhaat selitykset mitkä käy vielä aivan järkeen.
- Anonyymi
Eikö toi selitys sovi siihen uneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717