Minulla on ongelmia visual basic 6.0llan asennuksessa. Yrittäessäni asentaa sitä se valittaa 16-bittisestä aliohjelmasta ja asennus keskeytyy. Minulla on windows xp ja kyseessä ei pitäisi olla liian vanha internet explorer. Olen asentanut service pack1, mutta en kakkosta. Se ei kuitenkaa vaikuta?
VB6 asennus ongelma
Jaa a
4
411
Vastaukset
- XnChoice
No voithan muuttaa koneesi (tilapäisesti) 32 -bittisestä 16 bittiseksi jos vaikka se tilannetta haittaa.
Tai jos koneesi ei olekaan 32 -bittinen? - NSDAP
mistäs oot vb:s saanu.
ei vb 6:sen pitäis mistää 16-bitistä valittaa.- Jaa a
Ei kai sen pitäs valittaakkaa luuletko että huvikseen täällä kyselen???
- NSDAP
sanot "asentaa sitä se valittaa 16-bittisestä aliohjelmasta"
etkö ole vielä keksiny mitä se valittaa.
kerro mitä.
koitas uudelleen nimetä kaikki löytämäsi command.com tiedostot ja sitten käynnistää vb:n asennuksen.
mutta kerro ny mitä se valittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174