Olen kysellyt jo kolmesta firmasta nettilomakkeella, mutta mitään ei ole kuulunut (pk-seutu).
Viimeisintä olen odottanut kohta viikon. Sitä ennen ehdin jo alkuvuonna kysyä kahdesta saamatta vastausta.
Onko nyt firmoilla liian paljon töitä, ettei uusia ehditä ottamaan? Tai ei ehditä edes vastaamaan, että ei onnistu nyt.
Tai ehkä kysymäni työ olisi liian hankala, ettei laatoittaja osaisi tehdä (ensin vanhan parketin purkuakin) tai liian helppo, että ei olisi haastetta eikä viitsisi tehdä.
Kannattaako soittaa perään?
Olisi hyvä, jos on alueelta ja ehtisi käydä ja arvioida kaiken työn ja sitten antaa oikeanlaisen tarjouksen ja tietäisin, paljonko pitää tilata laattoja ja tarvitaanko vesieristys nykyään keittiössä vesipisteen kohdalle. Voisi tehdä sitten sopimukset. Vaikka firmalla olisi töitä jonossa 1-2 kk, niin ei haittaisi, niin ehtisi hyvin tilata laatat sitä ennen.
Olen varmaankin kysellyt vääristä paikoista tai väärällä tavalla. Tai ehkä nettilomakkeet eivät vaan toimi (sivustolla vikaa?).
Piti vähän purnata... Jatketaan harjoituksia.
Miten pitkään menee vastauksissa tarjouspyyntöön? (lattian asennus)
Anonyymi
1
137
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225254- 254408
- 282561
- 342264
- 372008
- 151938
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194