Vuosi on nyt mennyt siitä kun ihastuin sinuun töissä, monenlaisia tunteita on ollut tänä aikana. Nyt keväällä yritin taas kerran unohtaa sinut, yritin peittää tunteeni ja olla vaan kaverillinen. Sitten taas tuntui että hakeuduit seuraani, tulit aina kahvihuoneeseen kun minä olin siellä yksin. Katseemme kohtasivat monesti työhön liittyvässä tapahtumassa, tunsin että häkellyit jos jäimme kahden kesken. Teams-viestittelymme saa aina hymyn huulille. Olemme molemmat varattuja eikä tässä ole mitään järkeä, en silti voi tunteilleni mitään..
On tämä vaikeaa
Anonyymi
2
845
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän on kyllä helppo samaistua 😅
- Anonyymi
Niin on. Olen välillä miettinyt että jos rehellisesti kertoisi niin helpottaisiko se. Tunteet ja järki ei mene aina samaan maaliin. Mun kohdallani tilanne on aivan käsittämätön. Kotioloissa ei ole mitään vialla, mutta jokin toisessa saa aikaan järjetöntä yhteenkuuluvuuden tunnetta. Luulin jo että tämä hälventyisi etätöiden myötä, mutta ei. Vaikka mistä henkilökohtaisuuksista ollaan puhuttu, mutta tätä ei voi vaan rehellisesti sanoa. Aina kun nähdään niin tuntuu että vain voimistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286