Mitä pidätte Cristalista? Minusta höpsö, aito Cristal on liikuttavan ihana. Varmaan ollut vaikeaa kaikessa erilaisuudessaan, mutta hän on jaksanut ja pystynyt ja itkenyt...
Katsoin siis äsken Farmi Suomen jakson, missä hän putosi. Harmi. Häntä oli kiva katsella. Tunteva ihminen.
Cristal Snow
39
791
Vastaukset
- Anonyymi
Cristal on aito, ihana persoona. Katsoin myös Farmin ja harmitti, kun hän putosi.
Toinen farmilainen josta pidän on Kristian Heiskari. En tiedä miksi tykkään hänestä, mutta hän on myös aika viihdyttävä persoona.
Hyvä ohjelma, jota seuraan mielenkiinnolla.- Anonyymi
Etsiikö christal miestä vai naista. En ole selville
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsii ketä vaan mut ei löydä. Lukittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit hänen nimensä väärin mut et oo ensimmäinen mokaaja. Jopa hänen kirjojensa eteen päin myyjät sekoittelee.
- Anonyymi
Tykkään myös Cristalista. Monipuolinen ja rohkea.
- Anonyymi
Kälyni, hää landepaukku, intoitti minua katsomaan Farmi-ohjelmaa. Aloin sitten, lähes kohteliaisuus oli mielessäni, paitsi ei ihan, koska olinhan ollut aviossa landepaukun kanssa ja ihan satasella tahdosta. Näin meidän kesken sanottuna, olin jo nuorna päättänyt, että se on sitten landepaukku tai ei mitään. Äidyin siis avioon rakkaan landepaukkuni kaa :)
Noh, aloin sitten katsomaan ohjelmaa telkkarista ja totesin lähes oitis, että hei haloo täähän on ihan kivaa vahtaamista :)
Aloin sitte vahtaamaan.
Cristal farmissa oli voin sanoa miun maun mukkainen. Pidän riemukkaasti ihmisistä, jotka ovat omia itsejään. Ja höystettynä riemukkailla purskautuksilla. Positiivisilla mielen sopukoilla.
Aloituksen parisana "liikuttavan ihana" kyllä minuun kolahti. Hän kerrassaan ON liikuttavan ihana. Näin se on ja sillä siisti.
Harmillista että joutui lähtemään pois.
Vastaus aloitukseesi lyhyesti: Jep ja joo, pidän hänestä kyllä.
Lisäyksenä se, että olen pitänyt hänestä myös aikaisemminkin.
Uskaliaat, aidot, rehellisen ihanaiset ihmiset ovat minun makuuni.
Heikunkeikku - Anonyymi
Kummastuttaa kuitenkin miten niin avointa esittävä, ei pysty menemään saunaan toisten kanssa. Jos on monilahjakkuus, niin olettaisi kyllä pystyvän saunomaan toisten mukana, vaikka juomingit eivät maistuisikaan. Herää kysymys, onko kaikki avoimuus kuitenkin vain näyttelyä kokonaisuudessaan.
- Anonyymi
Minä tunnen ihmisiä jotka eivät mene saunaan. En ole koskaan miettinyt miksi. Ihan on oma asiansa.
Paula Koivuniemi ei mene saunaan kun on se ei tee hyvää tekoripsille, se oli kirjoitettu johonkin mitä luin, oisko ollut naistenlehti tai lööpit. - Anonyymi
Monilahjakkuus ja avoin voi olla myös joissain asioissa ujo ja itsekriittinen. Ei esim. niin kehopositiivinen. Itse en halua saunoa alasti vieraiden kanssa, en juuri muutenkaan. En niinkään häpeä itseäni, mutta pidän tietyn yksityisyyden. Ehkä myös Cristel. Oli hänen syynsä mikä tahansa, pointsit hänelle, uskalsi toimia oman tahtonsa ja tyylinsä mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monilahjakkuus ja avoin voi olla myös joissain asioissa ujo ja itsekriittinen. Ei esim. niin kehopositiivinen. Itse en halua saunoa alasti vieraiden kanssa, en juuri muutenkaan. En niinkään häpeä itseäni, mutta pidän tietyn yksityisyyden. Ehkä myös Cristel. Oli hänen syynsä mikä tahansa, pointsit hänelle, uskalsi toimia oman tahtonsa ja tyylinsä mukaan.
Kuka on puhunut alastomuudesta. Olihan siellä useilla housut päällä uidessa. Ajattelin tuossa ryhmähenkeä ja yhteisöllisyyttä osallistua toimintaan. Kun menee tuollaiseen ohjelmaan, niin pitäisi olla valmiuksia sopeutua. Luultavasti tekisi varmaan mieli myös peseytyä kunnolla, jos on monta päivää touhunnut maatilalla. Saunominenhan oli palkinto hyvin tehdystä työstä.
- Anonyymi
En minäkään käy saunassa! Luuletko tosissasi, että silloin on jotain salattavaa, jos ei käy saunassa? Olihan siellä muitakin, jotka eivät menneet saunaan!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on puhunut alastomuudesta. Olihan siellä useilla housut päällä uidessa. Ajattelin tuossa ryhmähenkeä ja yhteisöllisyyttä osallistua toimintaan. Kun menee tuollaiseen ohjelmaan, niin pitäisi olla valmiuksia sopeutua. Luultavasti tekisi varmaan mieli myös peseytyä kunnolla, jos on monta päivää touhunnut maatilalla. Saunominenhan oli palkinto hyvin tehdystä työstä.
Cristal on fiksu.. Vähemmän tulee valituksia kun ei mee. Sauna on pyhä paikka siellä ollaan rauhassa ei hälinässä. Kaikkein mieluiten menisin yksin tai yhden perheen jäsenen kanssa. Jokainen tehköön tässä asiassa niin kuin hyvältä tuntuu.. menee tai on menemättä. Ei siit sen enempää.
- Anonyymi
Pidän toki,
hän on hauska ja rento tyyppi,
sopisi mainiosti Farmi-ohjelmaan.
Harmi kun putosi. - Anonyymi
En kehtaisi esitellä suvulle.
- Anonyymi
Tuskin sinun sukuun kukaan haluaa tutustua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin sinun sukuun kukaan haluaa tutustua!
😅😅Ohmygod😅
- Anonyymi
Homoista tykkääminen on muodikasta. Useita dokumentteja ja artikkeleita gaykulttuurista nähneenä en voi kun sanoa että hyi helvata mitä porukkaa .
- Anonyymi
Persoonasta ja luonteesta se riippuu. Ihmiset ovat mukavia je eimukavia riippuen luonteesta.
Ei voi yleistää.
Taidat sinä olla melko tympeä tyyppi ja homofopiasta kärsivä. Meissä on kaikenlaisia epämiellyttäviä persoonia riippumatta siitä, mihin ryhmään kuulumme!
Sinunlaisesi ovat kyllä aika rajoittuneita persoonia.
Nm. hetero-ihminen
- Anonyymi
(Kristalli)han on hedonisti-homojen suosima bilehuume (kts case Sillanpää) ..
- Anonyymi
Kymppitonnin katsominen loppui siihen paikkaan kun tuo hökeltäjä siihen tuli "emännöimään" ohjelmaa.
Ei pysty, ei kykene katsomaan moista kummajaista. - Anonyymi
Kyllä totta!! Tapsa on herkkä ja ainutlaatuinen... Minua viehättää hänessä oleva herkkyys ja lapsellisuus. Hän on lahjakas ja osaava. Rakastan hänen musiikkia. Ja hänen seksikäs Angelo roolihahmo Dance brothersissa on huippu. Jaksuja kulta♥️ t. K
- Anonyymi
Jos on homo pitääkö silti olla TÄYSPELLE ?
Jos hetero sekoaisi samalla lailla se joutuisi naurunalaiseksi
ja vietäisiin psykiatriseen hoitoon.
Homolta ei pidetä erikoisena, vaikka se tekee itsestää täyspellen.
Homolla on eri oikeus olla sekopää ? - Anonyymi
Ei voi tajuta, että jotkut on ihastiuksissaan.
Pue kuka vaan miesoletettu samanlaiseksi
ja meikit naamaan
niin ei se kehtaa nokkaansa ulos laittaa. - Anonyymi
Haluisin mennä hänen kanssaan naimisiin😘 ja nukkua hänen kainalossaan... Ja mennä viltin alle ja sytyttää kynttilä siellä😄 mun kissat vois tulla mukaan iines ja naksu😄 Tapsa on huippu tyyppi ja etsii rakkautta itselleen just nyt.. Voisinkohan se olla minä? Tuleva vaimo😁😄ai niin hän on homo
- Anonyymi
No ethän se sinä tietenkään ole. Eikä viltin alla voi polttaa kynttilöitä. Hyvää päivää!
- Anonyymi
Jos kosis.. Oisin heti valmis😄 t. Sunnuntai fani😉😄💗
- Anonyymi
Ei se kosi faneja.. koita uskoo. Sil on jo oma" piiri pieni pyörii" porukka. Ja fanit ei kuulu siihen. Ikävä tuottaa pettymys. & #@k
- Anonyymi
Miehekkyys on ällöä
- Anonyymi
Ainakin hän on hyvä ihminen, herkkä ja aidosti tunteva.
entinemiäs - Anonyymi
Ainakaan tietovisaohjelmassa "Hengaillaan", vieraana ollessa Cristalin esiintyminen ei oikein mennyt maaliin.
Muutenkaan suomalainen versio ruotsin vastaavasta ohjelmasta ei ollut hyvä. Ruotsin suosituimpiin ohjelmiin kuuluvasta "På spåret" -tietovisasta tehtiin Suomessa Hengaillaan niminen versio. Kaukana oli ohjelman laatu alkuperäisestä esikuvastaan. - Anonyymi
Ääliöliberaali sodomiitti ja narsisti
Pukeutuu naiseksi ja nus.sii miehiä per.seeseen.
"Kristalli" on muuten homojen suosiossa oleva huume.- Anonyymi
Ilmankos demarimummojen suosiossa
- Anonyymi
Lienee ikisinkku, sympaattinen ja kertoo kärsivänsä 'naisvihasta' joka hieman hämmentää.
- Anonyymi
Todellako? Vihaako hän naisia? Vai vaan naisia jotka yrittää iskeä häntä. Hänelle ei tule onni miesten kanssa.. Luonto pistää vastaan ja hän menee lopulta naisen kanssa naimisiin ja hyvä ois niin.
- Anonyymi
Klovni ja hintt1
On se niin v1tun ihanaa - Anonyymi
Euroviisut voi sekoittaa kirjailijan päätä. Nyt kaikki kanavat kiinni ja keskityt siihen kirjaan. Eiks juu?
- Anonyymi
No en pidä, mutta ei minun hänestä pitämiselläni ole merkitystä. Ei kaikki voi kaikista pitää, eikä tarvitsekaan. Tärkeintä on, että hän on hyvä ihminen, joka ei ole ilkeä muille. Samaa valitettavasti ei voi sanoa kaikista muista, tähänkään aloitukseen kommentoineista.
- Anonyymi
Niin no millään ei ole mitään väliä. Nautiskellaan
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728