Verkkokauppa pyörii, ei mitään droppausta, vaan omia tuotteita myydään. Ongelma on tavaran toimitus asiakkaalle. Posti kusee, tavaraa katoaa, alkuvuoden keskiarvo on 6% tavarasta katoaa eikä asiakas ole saanut sitä. Kadonneista paketeista on kuitenkin kolmasosa mennyt asiakkaalle, mutta posti ei ole ottanut mitään kuittausta ja meidän pitää lähettää asiakkaalle uusi tuote, eli hän saa kaksi tuotetta, koska posti ei hoida hommaansa kuittausten osalta.
Kokeilimme myös matkahuoltoa, siellä tavarasta katoaa 4%, lisäksi 3% tuotteista on vaurioitunut kuljetuksessa. En saakeli tajua miksi ne heittelevät paketteja niin että tavara rikkoutuu.
Onko se vain hyväksyttävä että huijareita ja varkaita on kaikkialla, Postin työntekijöissä, asiakkaissa ja matkahuollon kuljetuksissa? Pitää nostaa hintoja että tätä kannattaa tehdä, kun loisia on noin paljon.
Miten paketti asiakkaalle?
Anonyymi
2
206
Vastaukset
- Anonyymi
Melkosta tarinaa. Ei postin lähetyksistä 6% katoa. Kyllä ne seurannalla lähetetyt lähetykset menevät 99,8% perille
- Anonyymi
"Posti kusee, tavaraa katoaa, alkuvuoden keskiarvo on 6% tavarasta katoaa eikä asiakas ole saanut sitä."
Aloittajan taitaa olla vain ymmärryksessä jotain vikaa, vai yksinäisyyttä.
HohHoijaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407