Kertokaa tapauksia joissa olette kokeneet jotain yliluonnollista , nähny hamhmoja, kuulleet ääniä yms. Minä aloita.
On kesä 2019 olen mummolassa jossa siis on kuollut monia ihmisiä olen tehnyt leivän sillä aikaa ku mummoni on ulkona syön leipää ja yhtäkkiä veitsi lentää alas pöydältä säikähdän ja menen ulos hetken päästä menen takaisin sisään laittamaan voin kaappiin ja veitsen tiskiin kuulen keittiön viereisestä huoneesta äänen olen kauhuissani menen ulos lähden kävelemään mummon taloa ympäri kävelen huoneen josta ääni kuului ikkunan ohi näen kuinka musta hahmo seisoo pöydän takana lähden pois mummolasta seuraavan kerran kun menen mummolle näen kuinka varaston ovet menee kiinni ei ole mahdollista mennä ilma virrasta sillä ovet ovat vanhat painavat umpi puu ovet. Silloin minulla oli outo olo aivan kuin minua katsottaisiin, sama olo tuli kun kävin viime viikolla talossa josta mummo on muuttanut jo pois. Luulen että pappani tuli tervehtimään minua ja huolehtimaan talosta.
Yli luonnolliset kokemukset
Anonyymi
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174