Esim kolme tasoa ja energiansäästö ominaisuudet
Miten oesutulos kun ohjelma kestää 3.5h
Onko kokemuksia.
Sari
Mitä mieltä Whirlpool tiskikoneista sisältää hienoja ominaisuuksia
5
94
Vastaukset
- Anonyymi
Mullakin hauis kolmessa vuodessa kuntakuu loppuu
- Anonyymi
3,5 h pesuaika = yritetään säästää sähköenergiaa käyttämällä matalaa lämpötilaa ja pitkää pesuaikaa. Ei tämä tarkoita parempaa pesutulosta, vaan sitä, että tingitään veden lämmityksestä ja mah.d myös veden määrästä (huuhteluiden määrä) ja yritetään kompensoida haitat pidentämällä pesuaikaa. Muinaiset pesukoneet (Cylinra 1200) hoiti saman homman kolmeen varttiin! Noista päivistä on veden- ja sähkön kulutus puolitettu ja pesuaika pidentynyt 4-5 kertaiseksi.
Pitkät pesuajat löytyy kaikista koneista. Halpiksissa ei vaihtoehtoja ole. Kalliimmissa voi valita nopeamman pesun, jos perse kestää 0,2 kWh suuremman sähkönkulutuksen.
Whirlpoolin halvemman pään laitteista on kokemuksia vuosien takaan. Toimivat kyllä, joten kuten. Minä puolestani toivoin, että olisivat hajonneet ja olisin päässyt ostamaan paremmat tilalle. Sen verran nuuka olen, ettei luonto kestä periaatteessa toimivan laitteen kiikuttamista romunkeräykseen. - Anonyymi
Huijausta ja astiat jää likaisiksi. Kuumaa pitää olla muuten jää likaa.
- Anonyymi
Niin vain kuumassa kaikki pöpöt kuolee 100%varmasti,myös ilman mitään pesuainettakin ,mikä kuormittaa luontoa aina enemmän mitä enemmän niitä käytetään.
- Anonyymi
Olen viisi vuotta sitten ostanut sen merkkisen kodinkoneen enkä tule ikinä enää erehtymään samaan merkkiin toista kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266