Sain sovittua vapaakuukauden kesäkuulle ja samalla tulee sitten lomarahat.
Viekö Uo:n ”Uljas” järjestelmä nämä lomarahat kumminkin heti tililtä vaikka niitä ei palkanmaksussa nyt viedäkkään?
Kysessä kuukauden palkka lomarahat N. 3000€
Olen siinä käsityksessä, että se vie heti ylimääräiset pois kun sitä tilille tulee ja jättää jonkun summan käyttöön….
Onko jollain kokemusta tästä?
Vapaakuukausi kesäkuussa ja lomarahat
8
162
Vastaukset
- Anonyymi
Olet oikeassa, ne viedään automaatisesti heti ilman mitään ennakkoilmoitusta. Sinulle jää suojaosuus kuitenkin käyttöösi!
- Anonyymi
Kyllä vaan, pankkiin on jo ilmoitettu maksukielto tietyn summan ylittyessä. Ei ole toivoakaan siis kiertää mutta lyhenee velka, ellei ihan kymmeniä tuhansia ole.
- Anonyymi
Oikea käsitys, uo vie omansa ja rilluttelet suojaosalla.
- Anonyymi
Ei paljon ole näistä maksuvapaista teille velallisille hyötyä ku uljas vie heti jos tilille tulee isompi pompsi :D
- Anonyymi
Työantajalle sekä pankkiin on toimitettu maksukielto joten et voi saada rahaa enempää kuin laissa on määrätty!
- Anonyymi
höpö höpö
- Anonyymi
Kyllä saat rahat, kaikki edelliset kommentit on höpö höpöä. Kannattaa kuitenkin rahat siirtää tai nostaa heti pois koska UO voi tulkita ne myös säästöiksi, tietenkin.
ULJAS ei tutki automaattisesti tilejä, se pitää käynnistää UO:n toimesta. - Anonyymi
Itse olen jo useamman vuoden pyytänyt vapaa kuukauden kesäkuulle kun lomarahat tulevat. Itselle ne maksetaan normi tilin yhdessä n. 3500-4200€ riippuu tuleeko lisiä. Kaikki olen saanut pitää. Mutta tilille ei kannata jättää yli 1000e. Nostat vaikka sukan varteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963