Olen aikeissa hankkia miehelleni nahkahousut kesän musiikkirientoihin, hän on aiheesta puhunut koko koronan ajan. Tuntuu olevan todella vaikea löytää kuitenkin mistään kunnon nahkahousuja, ns. rokkari-mallia.
Seksikaupoissa on todella laaja valikoima pvc-housuja kyllä, mutta normaaleja nahkahousuja tai tekonahkaisia ei tunnu löytyvän. Olenko vain huono googlettamaan vai onko tilanne oikeasti tämä?
Mistä miehelle nahkahousut?
15
2462
Vastaukset
- Anonyymi
Onko mahdollisuus päästä käymään kirppiskierroksella, spr. Myymälöissä tai katsoa tori. Fi sivuja?
- Anonyymi
Oletko jo katsonut https://eskolifestyle.company.site/
- Anonyymi
www.ebay.de Tuolta olen hankkinut kymmeniä nahkavaatteita edullisesti.
- Anonyymi
Parhaimman näköisiä nahkahousuja löytyy naisten mallistosta. Hyvännäköisiä myös miehillä. Miehille tarkoitetut mallit ovat epämukavia ja huonosti leikattuja.
- Anonyymi
Nahkabyysat on tosi GAY ! Myös Putinin mielestä !
- Anonyymi
Jättää kaikki housut vaan pois, niin siinähän sitä nahkahousua kerrakseen, ihan aataminasussaan. Kokovartalonahkapuku nääs.
- Anonyymi
Louis.de
Nahkahousut on parhaat. Aito nahka pitää olla. - Anonyymi
Esim. Eurobiker liikkeestä nyörinahka"farkut", noin 200,00 €. On hyvät!
Liike sijaitsee Vantaalla, myy moottoripyörä asuja jne. - Anonyymi
Kyllähän noihin pukeutuisi mielellään kun nappanahka on niin upea, hieno, näyttävä vaatemateriaali mutta kun saa homon leiman loppuiäkseen 😞
- Anonyymi
Mitään leimaa et pukeutumisellasi saa.
Näitä kirjoittamattomien sääntöjen ja kuvitelmien leimoja jakelee huonon itseluottamuksen omaavat kateelliset ahdasmieliset surkimukset. - Anonyymi
Löysin miehelle nahkahousut, ja oli otettu. Leatheraddicts.com, tuli juuri oikean kokoiset ja suht nopeastikkin vielä
- Anonyymi
Vaimoni aina puristelee nahkahousujeni etumusta punaisilla kynsillään, sitten hän vetää minut päälleen ja kourii peppua i,, sitten onkin minun vuoro antaa kyytiä,,
- Anonyymi
Kysy joiltain London Leather boys-porukoilta Englannista vinkkejä.
- Anonyymi
On suotavaa, että niin miehet että naisetkin käyttävät nahkahousuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738