Mulla on ollut pari viikkoa semmonen ku illalla oon menossa nukkumaa ni en muista päivästä mitään tai vaikka päivällä istun sohvalla ni mietin mitä oon ennen sitä tehny ja miten päätyny sohvalle
Ja samalla tuntuu et päivät menee sekunneissa et on kokoajan menos nukkumaa
Mikäköhän vois olla?
Muisti pätkii
2
115
Vastaukset
- Anonyymi
Käytätkö alkoholia, kofeiinia, tupakkaa, lääkeainetta, suitsuke, hajuste tms. joka voisi vaikuttaa siihen. Entä onko uniapneaa? Onko ollut stressiä tai kuormitusta, tarvitsetko lomaa. Onko suvussa mitään perussaurautta tai verenpaine, verensokeri, migreeni, epilepsia /neurologinen juttu tms. Käytätkö matkapuhelinta tai tietokonetta paljon jolloin "aika kiitää" (liian kirkas valo, välkkymistaajuus koneessa tai lampussa?). Entä rokotteen harvinainen haittavaikutus (joka menee ohi) tai flunssan oireet, muu väsymys. Saatko tarpeeksi eri ravintoaineita. Trauma voisi tietyissä tapauksissa vaikuttaa, maadoitus hyvä. Tutki asiaa.
- Anonyymi
Tämä on ihan normaalia jos on tylsä elämä missä ei tapahdu mitään tai sitten vittumainen elämä tekee saman ettei muista mitään. Kokemusta on asiasta jo kymmeniä vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038