Oli todella kivaa ja huojentavaa viimeinkin kuulla kauhajoen miehen suusta, kuinka käytti hyväksi naista. Lemppasi kuin jonkun luukun ja vieläpä rehentelee että nyt mulla vasta oikea muita on. Ja pakko vieläpä sanoa että silloin kun minua huiputti niin oli naimisissa jonkun nainen kertaa vieläpä soppaan kolme.
Voi jesus mikä mies, varmaan muitakin uhreja vielä 🤔
Kiitos tiedosta
43
1733
Vastaukset
- Anonyymi
Mä taidan tietää tämän tyypin. Munalla heiluu ja luulee olevansa joku maailman napa kun osaa naisia ns. käsitellä . Kyllä ne muutkin miehet osaa samalla värkillä ja helpommalla luonteella.
- Anonyymi
Uskoisin että tämä ihminen tarvitsee nyt apua. Perhe ja ystävät katsokaa ympärille ja välittäkää.
- Anonyymi
Voi ei, tuntuu pahalta, jos noin on.
- Anonyymi
Minua käy eniten sääliksi kissat, varsinkin toinen niistä.
- Anonyymi
Voin ottaa kotiini hänet ja luvata parhaan kodin.
- Anonyymi
Kyllä noi kissat huolettaa. Voisin tarjota hyvän kodin toiselle niistä.
- Anonyymi
Se mustavalkoinen kissa on ainakin pelastettava sieltä pois ettei reppana vielä jokupäivä jää auton alle. Ukon käypänä varmaan vaan naurais ja heiluttelis kättä.
- Anonyymi
Kissat ei saa kulkea vapaana, se on heitteille jättöä!!
- Anonyymi
Jättää heittelle kissat ja huijaa naisia.
Hieno mies, mutta on ainakin rokotettu. - Anonyymi
Jäi ikuiset arvet tuosta miehestä jalkoihin.
Siinä on muistuttamassa.
Pitää mennä plastiikka kirurgille poistamaan. - Anonyymi
Onko tämä mies julle?
- Anonyymi
Juoni se ainakin on.
- Anonyymi
Tämä mies osaa manipuloida kohteen, antaa olettaa että rakastaa. Niin kohtelias,tuo kukkia ja suklaatakin tai jopa halkoja. Lepertelee sydämiä ja suudelmia. Kuiskii korviin ja silittää.
Lähtee pois ja menee seuraavan luo tekemään ihan saman.
Kun ei huvita enää joku kohde/kohteet, syyttää naista kaikesta, huorittelee, haukkuu tyhmäksi. Naisen syy, kun oli niin tyhmä ja uskoi kaikki.
Monia suhteita ja eroja, kun haluaa vaan valloittaa aina uusia ja uusia. Kaikki naiset niin tyhmiä ja horoja valehtelijoita. Tämä mies jatkaa matkaa aina uudestaan ja uudestaan kohti tyhmiä naisia.- Anonyymi
Pakko olla homppeli tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko olla homppeli tuo.
Kertoi se itse vemputtaneensa miehen kanssa, mutta kun olin niin silloin rakkauden huumassa minä nainen, hyvä uskoinen ja tyhmä, niin vain kauhistelin.
- Anonyymi
No nyt arvaan jo tietävän tämän häiskän.
MP ja JL. - Anonyymi
Miksi tämä ihminen ihmettelee sitä miksi hänen hyväksikäyttämät naiset haluaa pitää kaikki yhteyslinjat kiinni.
Olen niistä yksi ja tiedoksi vaan, en ikinä koskaan missään elämäni vaiheessa halua kuulla sinusta yhtään mitään. Aiheutit niin pahat traumat minulle, että hyi hele.- Anonyymi
Ihan kamalaa oli kyllä, kävi kylässä ja näki perheeni.
Itse en koskaan hänen.
Huijasi vain ja käytti hyväksi.
Miksi näin, ei ymmärrä.
- Anonyymi
Ja nauraa vain kuinka nainen voikaan olla tyhmä ja käski minun ottamaan putinin uudeksi poikaystäväksi, kun olin niin onneton tunari nainen.
- Anonyymi
Ihmettelee kuinka nainen ei ole päässyt yli kaikesta.
Voi herran jee, tuon tyypin kohtelusta en pääse yli ikinä, hui. - Anonyymi
Tämän miehen takia olen itkenyt monet kyyneleet.
Niin on tunteeton. - Anonyymi
Tuolle miehelle annan anteeksi kaikki kamalat teot, mutta mustavalkoinen kissa on saatava tuolta paikasta pois.
- Anonyymi
Kissat jätetään heitteille, haavoja ja ruhjeita. Omistaja halusi naiseläinlääkärin, kun miespuolinen oli ikävä. No wau uskon tuon nyt, kun jo tiedän tämän omistajan.
- Anonyymi
Kissa jäänyt auton alle.
Väritys punertavaan viittaavaa. - Anonyymi
Oli naimisissa, kertoi että 17 vuotta, Ei romantiikkaa seksiä. Vaimo asui yläkerrassa.
Yöllä laittoi viestejä nuorelle ns.seksipommille.
Voi ei seksiä tuolta nyt saa ja vanhempi mies innostuu.
Millään muulla ei väliä, huora kai tuo nyt on.
Minä ja minä ja minä.
Olen miesten mies ja pärrään moottoripyörällä.- Anonyymi
😆Onkohan rasismia kysyä onko tämä Hessu josta täällä kohistaan niin komea vai tavis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆Onkohan rasismia kysyä onko tämä Hessu josta täällä kohistaan niin komea vai tavis
Komea tavis .... kai.
- sivusta kohisija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arabialainen, joka pitää haaremia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arabialainen, joka pitää haaremia.
Kyllä mistä arvasit.
- Aloittaja
- Anonyymi
Kauhajoella kohistaan. Hyvä homma, saa pitäjä mainosta.
- Anonyymi
Apinatarhan alaoksilla yhä edelleen kohistaan.
- Anonyymi
Siirtykää kohisemaan muihin aiheisiin. Tämä aihe oli ja meni. Ettäs tiedätte !!
- Anonyymi
Älä nyt viitti. Kyllä esson baarissa saa juoruilla. Mutta kuka vedätti ja ketä. Ja kuka oli salamyhkäinen sivusta huutelija. Kuka myös tuli mukaan huutelemaan avuksi. Mukana oli myös huutelijoita ulkomailta. Näin.
- Anonyymi
Nuo kirjainvihjeet henkilöstä ei vissiin aukene ihan kaikille, samapa tuo.
- Anonyymi
Lisää kirjaimia kiitos.
PP
- Anonyymi
Ei ole romaani todellakaan, he ovat fiksuja tähän tyyppiin jos vertaa.
- Anonyymi
Vihjeenä lapiot.
- Anonyymi
Vihje nro 12,2
Turbulenssia ilmatilassa - Anonyymi
Onkohan salaa nauhoittaminen laillista,
-sivusta kyselen- Anonyymi
Ei mutta jotkut harrastaa sitäkin. Outo fetissi.
- Anonyymi
Aika outoa todella nauhoittaa salaa sänkyjuttuja.
- Anonyymi
Hieno mies on ja kaikkea hyvää jatkoon.
- sivusta- Anonyymi
Nais paholainen aloitti tämän ketjun.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264170- 2563684
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161492Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4071332Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050