Uusi täällä Ylläksellä , mistä löytyy hyvä hieroja täältä , kokemuksia ?
Muuttolintu
7
789
Vastaukset
- Anonyymi
No, minähän se oon seutukunnan paras, osaan hieroa OIKEISTA paikoista ja rouvat tykkää. Lykkääs vaan puhelinnumerosi tänne niin pääset kunnon käsittelyyn.
- Anonyymi
Muuten kävisit mutta kun olen herra!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten muutkin muuttolinnut, hompselispompselis sie oot silti, hanuri huilaa heti ko Pirtuliiterin säppi narisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten muutkin muuttolinnut, hompselispompselis sie oot silti, hanuri huilaa heti ko Pirtuliiterin säppi narisee.
Ja tässä meillä todiste kolarilaisten ylivertaisuudesta, itseään kun pitävät muita parempana. Parempi, että pysyt ajatuksinesi peräkammarissasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lintu viittasi mielestäni naiseen. Ilolintu ei siis oo muuttolintu. No, saa herratkin hierontaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lintu viittasi mielestäni naiseen. Ilolintu ei siis oo muuttolintu. No, saa herratkin hierontaa.
Nykyaikana "hierontaa" harrastavat niin miehet kuin naisetkin keskenään, se on in.
- Anonyymi
Hely on tosi hyvä hieroja Kolarissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226