Surullista toimintaa. Kunnassa on vallalla tuhoamisen tie nykyisten vallanpitäjien toimesta. Johtava poliittinen ryhmä yrittää kaikin tavoin hajottaa hallinnon, "myyrät" toimivat kuin lampaat susien vaatteissa. Istuvat päättäjinä useissa merkittävissä paikoissa ja hyväksyvät päätökset. Taustalla toimivat omien päätöksien vastaisesti. Valtuuston pj yrittää kiillottaa kilpeään joka kokouksessa, välillä jopa tirauttaa itkun. Toisaalta toimii täysin kunnan edun vastaisesti ja puhuu julkisuudessa kunnan linjauksien vastaisesti. Tehkää hyvät ihmiset jotakin tälle touhulle. Jos on saanut valtaa pitää sitä osata käyttää kuntalaisten edun mukaisesti. Kunta tarvitsee kehittämistä eikä se ole pelkästään hallinnon harjoittamista ja matkailun tukemista.
Kolarin kunnan tuhoaajat
14
1891
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se ryhmäsi julistanut, että puhtaalta pöydältä.
- Anonyymi
Sitä on saatu mitä on kuntalaiset tilanheet.
- Anonyymi
Kepu ja Vasemmistohan hallituksessa vastusta kaikkea kehitystä. Kepun naisedustaja huutelee toisten puheenvuorolla kaikkea sekavaa, Vasemmisto komppaa. Onkohan niillä suhe?
- Anonyymi
Jos istut hallituksen kokouksissa,mikset vaikuta siellä, etkä tällä palstalla?
- Anonyymi
Onko kolarissa merkittäviäkin politiikkoja ja missä merkittävissä asemissa
- Anonyymi
Onhan teillä kolarissa kauppias pellet akkaki muka toimitusjohtaja onko ukko saanu potkut.Miten hoidetaan yritystä ku koko ajan pitää saada naamataulut telkkuun,lehtiin,someen?? no tiedetään tunturissa tuulee.
- Anonyymi
Nähtävästi hoidetaan hommia melko hyvin, kun ostella muutman tonnin matkalaukkuja lahjaksi.
- Anonyymi
Nyt on kyllä päätökset huipussaan kun terveyspalvelut meinataan kesäksi sulkea kokonaan ts. Kolarilaiset eivät voi sairastaa kesällä ollenkaan. Tämäkö on sitä turvallista peruspalvelua? Ampulanssin vasteaika Kolarissa on muutenkin puolituntia ja jos vielä terveyspalvelutkin ulkoistetaan niin hautausurakoitsija kyllä näissä päätöksissä pärjää. Peruspalvelujohtaja on vanhusten palvelutalon toiminnotkin ajamassa alas ja kolarilaisten palvelut siirretään naapurikuntiin. Minkälaiset päättäjät kolarilaise on valinneet vaaleissa kun tämä kaikki annetaan tapahtua? Itse olen hesalainen ja maksan verot sinne mutta ihmettelen miten osaamatonta tuo päättäjien toiminta on.
- Anonyymi
Tämä uusi perusturvajohtaja oli kertonutkin jollekin perheenäidille että kun hän saa Kolarissa peruspalvelut loppuun hoidettua niin hän saa uuden tehtävän Rovaniemeltä .
- Anonyymi
Sulkisivat koko terveyskeskuksen lopullisesti.siellä on vuosikausia ollut valtavasti ongelmia.kunnan päättäjät tietää varmasti mistä ongelmat johtuu,mutta asioihin ei puututa.sairaanhoitajat menevät pellon,pajalaan,Muonion ym.sairaaloihin töihin. Eihän kukaan halua olla tuollaisessa paikassa työssä. Itse olen kolarilainen ja maksan veroni muualle
- Anonyymi
Päätökset tosiaan huipussaan kunnassamme. Valtuustoa seuranneena urheilusalin koko on ollut tärkein vuoden aihe sitä on jaappasteltu ja äänestetty pidetty puheita ja äänestetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulkisivat koko terveyskeskuksen lopullisesti.siellä on vuosikausia ollut valtavasti ongelmia.kunnan päättäjät tietää varmasti mistä ongelmat johtuu,mutta asioihin ei puututa.sairaanhoitajat menevät pellon,pajalaan,Muonion ym.sairaaloihin töihin. Eihän kukaan halua olla tuollaisessa paikassa työssä. Itse olen kolarilainen ja maksan veroni muualle
Niin se on, mutta vievätkö ne ongelmat matkassa Pelloon, Muonioon ja Pajalaan kun sielläkin on ongelmia. Mihin sieltä on oman kunnan hoitajat lähteneet ongelmia pakoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on, mutta vievätkö ne ongelmat matkassa Pelloon, Muonioon ja Pajalaan kun sielläkin on ongelmia. Mihin sieltä on oman kunnan hoitajat lähteneet ongelmia pakoon?
En usko,että edellä mainituissa kunnissa on läheskään samanlaisia ongelmia terveydenhuollossa mitä on kolarissa
- Anonyymi
Eikös se K21 ollut äänikuningatar?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717