Kolarin kunnan tuhoaajat

Anonyymi

Surullista toimintaa. Kunnassa on vallalla tuhoamisen tie nykyisten vallanpitäjien toimesta. Johtava poliittinen ryhmä yrittää kaikin tavoin hajottaa hallinnon, "myyrät" toimivat kuin lampaat susien vaatteissa. Istuvat päättäjinä useissa merkittävissä paikoissa ja hyväksyvät päätökset. Taustalla toimivat omien päätöksien vastaisesti. Valtuuston pj yrittää kiillottaa kilpeään joka kokouksessa, välillä jopa tirauttaa itkun. Toisaalta toimii täysin kunnan edun vastaisesti ja puhuu julkisuudessa kunnan linjauksien vastaisesti. Tehkää hyvät ihmiset jotakin tälle touhulle. Jos on saanut valtaa pitää sitä osata käyttää kuntalaisten edun mukaisesti. Kunta tarvitsee kehittämistä eikä se ole pelkästään hallinnon harjoittamista ja matkailun tukemista.

14

1906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös se ryhmäsi julistanut, että puhtaalta pöydältä.

• Anonyymi

Sitä on saatu mitä on kuntalaiset tilanheet.

• Anonyymi

Kepu ja Vasemmistohan hallituksessa vastusta kaikkea kehitystä. Kepun naisedustaja huutelee toisten puheenvuorolla kaikkea sekavaa, Vasemmisto komppaa. Onkohan niillä suhe?

• Anonyymi

Jos istut hallituksen kokouksissa,mikset vaikuta siellä, etkä tällä palstalla?

• Anonyymi

Onko kolarissa merkittäviäkin politiikkoja ja missä merkittävissä asemissa

• Anonyymi

Onhan teillä kolarissa kauppias pellet akkaki muka toimitusjohtaja onko ukko saanu potkut.Miten hoidetaan yritystä ku koko ajan pitää saada naamataulut telkkuun,lehtiin,someen?? no tiedetään tunturissa tuulee.

• Anonyymi

Nähtävästi hoidetaan hommia melko hyvin, kun ostella muutman tonnin matkalaukkuja lahjaksi.

• Anonyymi

Nyt on kyllä päätökset huipussaan kun terveyspalvelut meinataan kesäksi sulkea kokonaan ts. Kolarilaiset eivät voi sairastaa kesällä ollenkaan. Tämäkö on sitä turvallista peruspalvelua? Ampulanssin vasteaika Kolarissa on muutenkin puolituntia ja jos vielä terveyspalvelutkin ulkoistetaan niin hautausurakoitsija kyllä näissä päätöksissä pärjää. Peruspalvelujohtaja on vanhusten palvelutalon toiminnotkin ajamassa alas ja kolarilaisten palvelut siirretään naapurikuntiin. Minkälaiset päättäjät kolarilaise on valinneet vaaleissa kun tämä kaikki annetaan tapahtua? Itse olen hesalainen ja maksan verot sinne mutta ihmettelen miten osaamatonta tuo päättäjien toiminta on.

• Anonyymi

Tämä uusi perusturvajohtaja oli kertonutkin jollekin perheenäidille että kun hän saa Kolarissa peruspalvelut loppuun hoidettua niin hän saa uuden tehtävän Rovaniemeltä .

• Anonyymi

Sulkisivat koko terveyskeskuksen lopullisesti.siellä on vuosikausia ollut valtavasti ongelmia.kunnan päättäjät tietää varmasti mistä ongelmat johtuu,mutta asioihin ei puututa.sairaanhoitajat menevät pellon,pajalaan,Muonion ym.sairaaloihin töihin. Eihän kukaan halua olla tuollaisessa paikassa työssä. Itse olen kolarilainen ja maksan veroni muualle

• Anonyymi

Päätökset tosiaan huipussaan kunnassamme. Valtuustoa seuranneena urheilusalin koko on ollut tärkein vuoden aihe sitä on jaappasteltu ja äänestetty pidetty puheita ja äänestetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulkisivat koko terveyskeskuksen lopullisesti.siellä on vuosikausia ollut valtavasti ongelmia.kunnan päättäjät tietää varmasti mistä ongelmat johtuu,mutta asioihin ei puututa.sairaanhoitajat menevät pellon,pajalaan,Muonion ym.sairaaloihin töihin. Eihän kukaan halua olla tuollaisessa paikassa työssä. Itse olen kolarilainen ja maksan veroni muualle

Niin se on, mutta vievätkö ne ongelmat matkassa Pelloon, Muonioon ja Pajalaan kun sielläkin on ongelmia. Mihin sieltä on oman kunnan hoitajat lähteneet ongelmia pakoon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se on, mutta vievätkö ne ongelmat matkassa Pelloon, Muonioon ja Pajalaan kun sielläkin on ongelmia. Mihin sieltä on oman kunnan hoitajat lähteneet ongelmia pakoon?

En usko,että edellä mainituissa kunnissa on läheskään samanlaisia ongelmia terveydenhuollossa mitä on kolarissa

• Anonyymi

Eikös se K21 ollut äänikuningatar?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43