Koukussa Zonnic-suihkeeseen

Anonyymi

Hei. Kolme vuotta suihkeen käyttöä takana, sinä aikana muutama tupakka-aski mennyt, erityisesti kaljoitellessa. Mutta pääsääntöisesti suihketta päivittäin, ainoastaan suihke pitää tupakasta erossa jopa kuukausia. Lopetin tupakoinnin aikoinaan siitä yksinkertaisesta syystä, että se aiheuttaa tuntemattomasta syystä minulle kovia kipuja oikealle rinnan seudulle. Mutta olen kyllästynyt olemaan koukussa, lisäksi haluaisin että se satunnainenkin tupakointi jäisi pois, nikotiinituotteet vain ylläpitävät itse nikotiiniriippuvuutta.
Lisäksi rahanmeno näihin suihkeisiin on aivan huomattavan suuri työttömälle. Jokainen voi itse laskea, kun ostaa sellaisen 6e suihkeen joka päivä, että mitä se tekee kuukaudessa.

Onko kohtalontovereita, onko kukaan ollut koukussa näihin nikotiinisuihkeisiin tai muihin korvaustuotteisiin? En ole kahteen päivään ostanut uutta suihketta, olo on epätodellinen.
Missä vaiheessa varsinaiset vieroitusoireet alkavat?
Jotain vertaistukea kaipaisin

6

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole siis tupakkaan koukussa jos pystyt olemaan pelkällä nikotiinituotteella irti tupakasta.
      Seuraava vaihe on jättää nikotiini pois, se meneekin tupakasta irtaantumisen jälkeen lähes huomaamatta.

• Anonyymi

"Lähes huomaamatta"xD
        Kyllä, on helpompaa lopettaa nikotiinivalmisteet kuin itse tupakka, mutta riippuvuus nikotiinista on yhtä todellinen kuin ilma jota hengitän. Ei ole kaikille läpihuutojuttu lopettaa, kyllä tässä olen kärvistellyt monta päivää, mutta periksi en ole antanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Lähes huomaamatta"xD
        Kyllä, on helpompaa lopettaa nikotiinivalmisteet kuin itse tupakka, mutta riippuvuus nikotiinista on yhtä todellinen kuin ilma jota hengitän. Ei ole kaikille läpihuutojuttu lopettaa, kyllä tässä olen kärvistellyt monta päivää, mutta periksi en ole antanut.

Kyllä, nikotiinin voi lopettaa lähes huomaamatta, se ei koukuta kuten tupakan tuhannet muut myrkyt.
        Jokainen tupakoitsija lopettaisi tuoakan imemisen ja vaihtaisi muuhun tuotteeseen jos pelkkä nikotiini olisi se koukuttaja, tuotahan ei moni tajua.

Nuo nikotiini valmisteet myös on äärimmäisen järjettömiä kun niissä ei nikotiiniä voi säädellä kuten vaikkapa sähkötupakassa.
        Mutta joka tapauksessa kun vierottautuu tupakan myrkyistä, erityisesti siitä niin tutusta paperin palamisen mausta niin sen jälkeen kokonaan lopettaminen muistakin tuotteista on helppoa.

• Anonyymi

Ja ne vieroitusoireet tupakasta sinulla on jo varmaankin mennyt jos tupakasta irti olet päässyt ja pelkkää nikotiinia käytellyt

• Anonyymi

Käytin ensin purkkaa vuosikaudet, sitten tuli Zonnic pussit kauppoihin. Minulla oli koko ajan nuuska huulessa. Pari kolme vuotta zonnicia ja sitten tuli korona joka melkein tappoi minut. Mutta lopputulema on, että minua etoo pelkkä ajatuskin Zonnicista. Vuosikymmenien nikotiinikoukku on nyt selätetty.Kiitos korona. Mutta en minä sitäkään enää koskaan halua. Ikää mulla 58, nainen.

• Anonyymi

Käytin vuosikaudet Nicotinell-purkkaa ja välillä retkahdin polttamaan savukkeen tai pari. Siirryin Zonnic-suihkeesern ja sitä meni enemmän kuin pakkauksen suositus, mutta röökiä ei tehnyt mieli. Muutaman vuoden käytön jälkeen päätin lopettaa Zonnicin käytön ja se tapahtui yllättävän helposti loppujen lopuksi. Olin aina kuvitellut, että en pääse nikotiinikoukusya ikinä. Nyt pari vuotta ilman. Zonnic värjäsi hampaat ikävän keltaisiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3462
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3434
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1406
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1015
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe