Ekan kerran olen posliinina. Hassu olo mutta ihana. Pikku ilmavirta pillua vasten tuntuu ihanalta hyväilyltä. Yllätyin, miten suuri tuntumaero on karvaiseen.
Hassu miellyttävä olo
9
1537
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi kiihottavaa nuolla ihanaa posliiniasi pitkään, kiusoitellen samalla sua sormettaen 😋
-kielimies jkl - Anonyymi
Odota kun tulee kesä ja pääset kommandona kulkeen mekossa
- Anonyymi
Tuon fiiliksen kruunaa sitten kesän tullen kevyt ja väljä kesämekko, kun kevyt ja lämmin tuuli hyväilee nilkoista mirrille ja pepulle saakka .. se kevät ja hormonit ;-)
- Anonyymi
Kyllä silliviiva lemuaa hyh hyh
- Anonyymi
Ihan sama juttu minulla miehenä. Pussit posliinina on mukava olla.
Ne ovat vieläkin herkemmät kosketuksille.
Kävellessä tuntuu mukavalta, kiihottaa ja alkaa helposti seisomaan
Nytkin ....pitää hoidella...- Anonyymi
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki 😂 🤣
- Anonyymi
"Kävellessä tuntuu mukavalta, kiihottaa ja alkaa helposti seisomaan"
Nakkena tai ehkä väljissä boxereissa kuvailtu tuntumaero tulee esille, mutta istuvissa alkkareissa eroa ei huomaa ... tai sitten pitäisi laittaa kesällä väljät shortsit ilman alkkareita, mutta sitten olisi hieman haasteellista liikkua ihmisten ilmoilla kun patukka eläisi omaa eloaan, eikä se olisi huomaamatonta.
Naisille kaikkineen tilanne on hieman toinen keveine kesämekkoineen. - Anonyymi
Kuohi ittes urpo
- Anonyymi
Joo olo on aluksi hassu ja samalla ihana, on aluksi ihan villinä, kuin itsellä olisi ihan uusi alapää. Se sitten tasoittuu tavalliseksi arkimenoksi (ei ole melkein koko ajan kiihottuneena kuten aluksi) mutta edelleen on parempi olo alapäässä kuin silloin kun oli karvat. Myös hygienianhoito on paljon helpompaa. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748