laulujen nimet??? ne jotka kuuluu siinä...? se esim.Konnussa kuuluva laulu ja Kaksi tornia ja kuninkaan paluu tunnart mä haluisin...? Kun dc :lle lataisin... :D
Mitkä on TSH...
4
570
Vastaukset
- zoos
Ensiksikin, eikö tämä kuuluisi ennemminkin tuonne "elokuvat"-osiossa olevaan taru sormusten herra- juttuun..? Musiikki ei kuulu kirjaan...
No joo, mistä etsit niitä lauluja?
Minä länttäsin googleen hakusanaksi: the lord of the rings songs, ja kyllä niitä sivuja löytyi enemmän kuin tarpeeksi.
Yleensäkin nuo laulut, joissa ei kukaan laula, on säveltänyt Howard Shore.- Iltatähti-91
Meneppäs vaikka tänne:
www.arwen-undomiel.com
ja sieltä lyrics tai jotaa ni sieltä löytyy kaikki maholliset laulut sekä kirjasta että elokuvasta ainakin luulis niitä on nimittäin on hirveen himosti. - minää
Iltatähti-91 kirjoitti:
Meneppäs vaikka tänne:
www.arwen-undomiel.com
ja sieltä lyrics tai jotaa ni sieltä löytyy kaikki maholliset laulut sekä kirjasta että elokuvasta ainakin luulis niitä on nimittäin on hirveen himosti.arwen-undomiel sivuilta ei löytynyt... :( Mutta.. mä koetan täs tuolta googlen kautta... :)
Siks mää tänne sen laitoin koska elokuva puolel kukaan ei vastaa puoleen kuukautee... ^^
- pronssi
Konnussa (jos tarkotat sormusten ritareita): Concerning Hobbits, Kaksi tornia tunnari: Gollum's song (esittää Emiliana Torrini), Kuninkaan paluu tunnari: Into the West (esittää Annie Lennox) Luulis että hausta löytyy kun laittaa vaan Lord of the rings hakusanaksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038