Uusi Syöte Taxi

Anonyymi

Tietääkö kukaan mikä se on tämä "Uusi Syöte Taxi" ? Pikkasen pelottava käytös oli sillä kuljettajalla.

19

4339

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro???

• Anonyymi

Peloitteliko uffoilla, loukujärven hirvviöllä, vai putasjärven salatuilla päätöksentekorosesseilla?

Käyttäytykö paikallisominaispiirtein, eli ouvosti?

• Anonyymi

Joku kateellinen otaxi ukko täällä mustamaalaa uutta taksiyrittäjää.

• Anonyymi

Vieläköhän tuo naiskuski poistaa kolmannen kerran minun kommentin 😅
        Tyypillinen kateus saa muut tekemään näitä herjaavia julkaisuja 🤭

• Anonyymi

Pöö! Huu! Pelottiko? Hyvä että uusia yrittäjä löytyy alueelta. Uudelle perheyritykselle paljon onnea!

• Anonyymi

Kiitos Paljon. Outoja ollaan mutta viedään asiakas turvallisesti perille 24/7

• Anonyymi

Oonko minä kertonu liian pelottavia juttuja? Pahoittelut jos joku minun käytöksessä on saanut pelkoa aikaseksi. Ollaan vähän outoja se on sukuvika mutta ei meitä pelätä kyllä tarvi. Tuuppa nykäse hihasta ku oot seuraavan kerran ja anna rakentavaa palautetta niin poristaan muutenki lisää. Mukavaa kesän odotusta

• Anonyymi

Hyvä kun tulee julkisuutta!

Tutustu uuteen taksiyritykseen www.syötetaxi.fi ja tilaa kyyti :)

• Anonyymi

En tilaa,kajehin teitäkin paskakyläläisten kera.

• Anonyymi

Ei kannata kajehtia 😄

• Anonyymi

Lupaa että päivystys 7/24 Eipä vastattu puhelimeen, vaikka 5 kertaa soitettiin viime yönä!!!

• Anonyymi

Onkohan menny numero oikeen? Auto oli ajossa viikonlopun yöt ja puhelut tuli kyllä perille.

• Anonyymi

Ikävää, että alueen uusi palvelu otetaan näin negatiivisesti vastaan. Toivottavasti tämä ei nyt ole alueen toisen yrittäjän tai jopa kolleegan aloittama ja kommentoima ketju.

Syötteen alueellahan on kaksi päivystävää taksinumeroa, toinen on itsenäinen SyöteTaxi jonka puhelin 0405616211 on äänet päällä yötä päivää. Kaikki kyydit on ajettu tai ohjattu lähemmälle autolle.

• Anonyymi

No nythän ne yrittää kalastaa 2 loppuunajetulla taxsilla kelakyytiä

• Anonyymi

Yrittää.Eiköhän ne ole ajaneet jo tovosen aikaa.Pistä korkki kiinni että pystyt edes maanantaina töihin.Tuommon paskanjauhanta tuo vain plussaa Syöte Taxille👍

• Anonyymi

Rikkaille ne voi olla loppuun ajettuja, mutta köyhille yrittäjille kunnossa olevia ja siistejä autoja joista pidetään huolta. Erinomaista palvelua olen saanut tältä taksilta. Hyvä että Otaxin brändiketjun joku maalaisjärjellä varustettu rikkoo!

• Anonyymi

Kumpikin auto on Euro6 päästöiltään ja vm 2017 ja 2018. Kalustoa päivitetään sitä mukaa kun saadaan vakio kyytejä lisää. Koko ajan saadaan lisää hyvällä palvelulla ja sillä että ollaan tavoitettavissa 24/7. Vapaa päivät on vähissä mutta mukavat asiakkaat tuo lisää motivaatiota. Sote uudistusten myötä kyydit lisääntyy ja toivotellaan kaikille turvallisia kilometrejä, myös teille OTAXILAISILLE.

• Anonyymi

Uskon, että on. Olen huomannut saman.

• Anonyymi

Parempaa taksia ei Syötteellä olekkaan! Aina on kyyti järjestyny ja mukavat kuskit 👍

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2621
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      55