Ei vapaata vangita voi - sehän on valhetta

Anonyymi

Miksi lauletaan, että vapaata ei voi vangita? Vapaanhan voi vangita, koska sen jälkeen ei enää ole vapaa.

9

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lauluissa väitetään milloin mitäkin. Jo 70-luvulla Marion Rung julisti, että "kosketuksen puutetta mikään ei voi korvata".

Uudempaa tuotantoa on kertomus olemattomasta preussinpunaisesta väristä.

• Anonyymi

Jos tänne osaa kirjoittaa, luulisi osaavan hakea, ja myös löytää preussinpunaisen. Ei se ole olematon väri.

• Anonyymi

Sellaiset uskonnot kuin uhraavat Egyptin tapaan elukoita muistuttamaan synnistä myös eri jumalille ovat niitä aika ennen Messias Jeesusta uskontoja.Siinai Siion. Kun Jeesus on se Messias se riittää siksi kristityt ei enää uhraa elukoita vaikka niitä tietysti syödään.

• Anonyymi

Ei vapaata vangita voi, jollei ole vangitsemisperustetta.

Pitää olla peruste.

• Anonyymi

Vangita ja vangita, miten sen nyt ottaa, voi olla erilaisia tilanteita.

• Anonyymi

Jeesus toi vapauden sielulle.

• Anonyymi

Vai niin. Jeesus mahdollisti rikollisuuden. "Kaikki synnit on anteeksi annettu" - ei ole siis omaa vastuuta mistään ja voi tehdä mitä haluaa.

• Anonyymi

Mielenvapaus on rajoittamatonta, suosittelen!

• Anonyymi

Sanoituksissa on paljon outouksia, latteuksia jne.

"Mä oon rekkamies, keikalla alas" - Voiko sitten olla keikalla sivulle (tai oikealle)??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe