Millaista omaishoitajien seksielämä on?
Omaishoitajat
13
2600
Vastaukset
- Anonyymi
Vedä ittes hirteen
- Anonyymi
Samat sanat
- Anonyymi
Masturbointia, jos edes sitä harvoin tekee mieli.
- Anonyymi
Halut vähenee?
- Anonyymi
He osaavat tuhota avioliiton piste.
- Anonyymi
Etkö saanut vauva.fi sivulla tarpeeksi runkku matskua ? Piti tännekin alotus samasta aiheesta laittaa...
- Anonyymi
Niin, Suomessa yllytys itsemurhaan ei ole rikos. Ruotsin oikeusministeri on ehdottanut, että Ruotsissa se säädettäisiin rangaistavaksi.
- Anonyymi
Kyliltä pitää etsiä.
- Anonyymi
Olin aikoinaan mummoni omaishoitaja. Ei vaikuttanut seksielämään millään tavalla, ihan entiseen malliin touhuttiin poikaystävän kanssa. ;)
- Anonyymi
Ei puhettakaan...
- Anonyymi
Minulla oli suhde yhden omaishoitajan kanssa muutaman vuoden ajan. Hän oli minua muutaman vuoden vanhempi nainen. Tuli käymään aina kun oli vapaata.
- Anonyymi
Miten tapasit tämän omaishoitajan?
- Anonyymi
Kyllä näitä huutelijoille riittää ja ovat varmaan omasta mielestään jopa hauskoja.
Itse olen vaimoni omaishoitajan ollut muutamia vuosia.
Vaimo välillä pariviikkoa intervallijaksolla ja sitten taas kotona.
Ei se seksuaalisuus mihinkään hävi vanhemmallakaan iällä, mutta ei se kyllä onnistu kun vaimo lähes liikuntakyvyttömänä, vaipoissa ja puhekyvyttömänä ymmärtämättä mitään muutenkaan.
Kyllä jos olisi joku vastaavassa tilanteessa oleva olisi mukava keskustella aiheesta ja jos siltä tuntuu, niin sitten muustakin, ehdottomalla luottamuksella, mielellään etelä-Savosta.
Jos kiinnostusta löytyy, katsotaan miten edetää?
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017654Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855979Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321997Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191698- 361579
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398