Olen jakanut mainoksia 2020 marraskuusta lähtien, niin onko teidän mielestä hyvä palkka kun viime vuonna tienasin 711euroa netto.
mainostenjako
7
148
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kuussa? Monta tuntia pv?
- Anonyymi
711 euroa oli koko vuoden tulot. Jakokertoja on 1krt viikkoon aikaa kuluu 1tunti.
- Anonyymi
Menit sitten varmaan sabotoimaan henkilön loistavat tulot ihan itse ja nyt sitten naureskelee, että hah hah haa, onpas sulla huonot tulot mene kuntouttavaan.
Kävit varmaan pöllimässä kaikki jaettavat lehdet, lahjoit työvyorosuunnittelun antamaan nolla työvuoroa tai jopa hakkeroit työvuorosuumnitteluohjelman ja laitoit sinne täpän, että tälle ei pidä antaa työvuoroja?
Kenties hiiviskelet rappukäytävissä pelottelemassa jakajaa, ettei hän uskalla enää tulla töihin? Kenties esiinnyt virheellisesti asiakkaana ja haukut lehdenjakajan lyttyyn?
Kuinka alas voi vajota ihminen? - Anonyymi
Muutat varmaan lehdenjakajan naapuriin ja sabotoit kaikilla mahdollisilla tavoilla ettei menisi töihin? Käytät varmaan seinän takana jammeria niin, että jakaja ei pääse nettiin katsomaan omia työvuoroja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menit sitten varmaan sabotoimaan henkilön loistavat tulot ihan itse ja nyt sitten naureskelee, että hah hah haa, onpas sulla huonot tulot mene kuntouttavaan.
Kävit varmaan pöllimässä kaikki jaettavat lehdet, lahjoit työvyorosuunnittelun antamaan nolla työvuoroa tai jopa hakkeroit työvuorosuumnitteluohjelman ja laitoit sinne täpän, että tälle ei pidä antaa työvuoroja?
Kenties hiiviskelet rappukäytävissä pelottelemassa jakajaa, ettei hän uskalla enää tulla töihin? Kenties esiinnyt virheellisesti asiakkaana ja haukut lehdenjakajan lyttyyn?
Kuinka alas voi vajota ihminen????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka alas voi vajota ihminen?Ja pointti oli?
- Anonyymi
Onhan se ihan hyvin. Kun on kerran viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427105
- 323978
- 503428
- 412978
- 172756
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112