Niko Tiuraniemi - The Parturi, The Laulaja

Anonyymi

Tietääkö joku enemmän tästä Niko Tiuraniemestä, mikä on miehiään?
Kovasti tuntuu radiossa ja lehdissä valittelevan, että on kunnon mies, mutta kiusattu pahasti. Hän ei koskaan tekisi mitään vääryyttä, sillä itse on kokenut niin kovan lapsuuden.
kuitenkin on varsinainen sarjayrittäjä ja jättää kaikki maksut meidän veronmaksajien harteille.
Perustaa aina jonkin uuden The Parturin tai Hairheroesin ja taas mennään nurin, että rytinä käy.
Firmat on putsattu kuiviin, niin kuiviin, että edes pesänselvittäjälle ei jää rahaa, vaan konkurssit raukeaa varojen puutteeseen. Kostaako Niko näin meille veronmaksajille huonoa lapsuuttaan vai onko tuo kiusaaminenkin vain keksitty tarina ja on vain normaali talouspuolen vääntäjä?

Eikö tuo nyt ole hieman epäreilu asetelma, että esimerkiksi Kemissä pieni parturi, joka maksaa maksunsa, joutuu kilpailemaan Niko The Vääntäjän kanssa, joka saa heti arvonlisäveron verran paremman katteen kuin naapuri, joka maksaa veronsa ja pitää samaa toiminimeä vuodesta toiseen?

Olen vähän huolissani Nikosta. Voiko tuollaisesta vääntämisestä ja monista konkursseista saada jotakin tuomioita?

On ilmeisesti myös kokeillut laulamista.. Toivottavasti ei keikauta vielä jotain tanssilavaakin.

Alla näitä, mitä itse löysin netistä, koskien Nikon pikku keikautuksia:

Hair Heroes Oy, Kemi, Y-tunnus: 26114428
07.04.2014-14.10.2019
Luottotietomerkintöjä 45 kpl, viimeisin, KR-Konkurssi rauennut varojen puutteessa
Tuorein ulosottotieto UMV 25.11.2020
Tuorein konkurssi-/saneeraustieto KR 11.02.2022
Häiriöissä 4 ref. merkintää.

Hårwester Oy, Kemijärvi, Y-tunnus: 23604958
26.06.2018-18.10.2020
Luottotietomerkintöjä 51 kpl, viimeisin, KR-Konkurssi rauennut varojen puutteessa
Tuorein ulosottotieto UMV 20.01.2022
Tuorein konkurssi-/saneeraustieto KR 14.12.2021
Häiriöissä 14 ref. merkintää.

5

1331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisi kiva tosiaan, jos joku tietäisi tästä tyypistä jotakin, kuten kysyjä tuossa aiemmin tiedusteleekin.

• Anonyymi

En tiedä mahtaako olla kyseisellä hepulla näppejään The Parturi ketjussa, tuli käytyä viime viikolla Tampereella pari kertaa... eka ja vika! Hirveällä hosumisella (n.10min kesto) ja lopputulos ihan kummallisesti leikattu letti! Heti kun suolasuihkeen pito loppui vähän myöhemmin niin paljastui huono leikkaus, hiukset hapsotti miten sattui, pakko oli käydä toisessa parturissa korjaamassa. EI NÄIN !

• Anonyymi

Niko lla useita yrityksiä osa konkurssissa, uusia satelee ku sieniä sateella. Näyttäisi olevan lyko professionalin pikkupomo nykyään, mahtanee ottaa hyödyt tästä the parturille ja the kampaamolle. Iljettävä narsisti.

• Anonyymi

Mielenkiinnolla kuulisin kaverista kanssa lisää. Kuullut että kova on uhriutumaan mutta sitten itse on aika hankala tyyppi muita kohtaan jos ei tehdä niinkuin hän haluaa.

• Anonyymi

Kuka on Niko Tiuraniemi? Mitä saanut aikaan?😆

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4194
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3186
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      395
      2250
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1939
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1931
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1787
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1639
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1457
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1260
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1231
    Aihe