Tulipahan tehtyä Rimoriin keväthuolto. 15mimuuttia ja kaikki kaappien saranoiden ruuvit kiritty
Rimorin keväthuolto
10
87
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla menee hymeri paaliin, huomasin että rumatikin pahviputki oli mennyt poikki.
- Anonyymi
Toivottavasti sinun oma henkitorvesikin menee rikki.
- Anonyymi
Muistitko kiristää löystyneet rautalangat ja uusia katkenneet.
- Anonyymi
Laitettiin syksyllä pressu tiukasti fiiat elnakin päälle, mutta siitä huolimatta oli homeessa koppi sisältä ja päältä, vaikka kaikki räppänät oli kiinni. Ei koskaan enää fiiat elnakkia.
- Anonyymi
Minä en pitänyt koko talvena elnakkini päällä pressua, kattoluukut jätin syksyllä auki, mut on homeessa rakas elnakki.
Rumatikillä yritin korjata tilanteen, eipä lähtenyt Rumatikki tohisemaan. Toivoton tilanne.
- Anonyymi
Ostakaa laatua. Ai nii ei teillä ole varaa.
- Anonyymi
Tämän irtosi pyyhekoukku, ei pysynyt kuin kaksi vuotta kiinni. Vittumitä paskoja nämä Hymerit.
- Anonyymi
Eka ja luultavasti, samalla viimeinen Transit, minulla. Sen olen päättänyt jos ja kun vaihdan ,en vaihda uudempaan, vanhemmassa vara parempi.
- Anonyymi
Etkö pysty maksamaan velkojasi Santanderille Transiitista. On vaihdettava halvempaan.
- Anonyymi
Minä tässä kirjoittelen ja vastailen itselleni. T: vuosikausia palstaa piinannut sivupersoonahäirikkö.
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00361
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144