https://www.is.fi/viihde/art-2000008755046.html
Podcast: Velkaantunut Henna Kalinainen hankki silikonirinnat lainarahalla: ”Tiesin, etten tule koskaan maksamaan takaisin”
Vähän ihmetyttää. Varmaan ihminen voi olla sellaisessa tilassa ettei petoksen merkit täyty.
Onko rikos lainata rahaa ilman tarkoitusta maksaa takaisin
4
264
Vastaukset
- Anonyymi
Entäpä jos on sinisilmäisenä lainanut rahaa vaikka sukulaiselle, mutta takaisinmaksua ei kuulu, eikä edes lainan lyhennystä, niin onkohan meikäläistä huijattu.
Jos minä lainaisin rahaa sukulaiselta, niin kyllä minä lainan takaisin maksaisin ja jos tilanne olisi se, etten kaikkea pystyisi maksamaan, niin maksaisin sen minkä pystyisin ja sopisin, että lyhennän lainaa mahdollisuuksien mukaan.
Ei se ole oikein, että lainan antaja joutuu kyselemään lainan perään ja tilanne muuttuisi sellaiseksi, että lainan antajan lainaraha muuttuisi lainan ottajan omaksi rahasi, vaikka se on lainan antajan rahaa. - Anonyymi
Siis täytyyhän hänellä jonkinlaisia näyttöjä taloudesta olla, että on saanut sen luoton jota ei aio maksaa! Ei persaukinen hutilo pankista mitään saa, eikä loputtomiin muualtakaan!
- Anonyymi
etkö lukenu juttua, kun se tunnusti ihan itse ett:
Kalinainen valehteli tulonsa lainahakemukseen
- Anonyymi
Lievä petos on asianomistajarikos, että velkojan pitäisi käydä riitelemään.
Tässä tapauksessa tuskin. Tuomio tullut maksamatta jättämisestä ja seurauksena ulosotto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447296
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 492245
- 432238
- 162226